💬
Logga in
Fuska.se

Dagshändelser I Wow.

1 524 svar · startad

Levlat upp min mage till 22.

29 Aug 2011

H Majordomo nere, bara Beth kvar, men jag vill inte vara mot beth. :(

5 Reps Exalted, Maxat Tailoring.

Körde BWD med guilden eftersom vi inte hade full grupp för FL. Men fick äntligen mitt head så att jag kan använda min T12 chest och fortfarande få 4 set.

Senast ändrad:

30 Aug 2011
↗ till inlägget

H Majordomo nere, bara Beth kvar, men jag vill inte vara mot beth. :(

Gratz!

Kör ni 25 eller 10man?

Fick ner Majordomo igår kväll på HC 25 man, efter att ha dödat Baleroc på HC dagen innan också. Vi är nu 6/7 och har börjat på Ragnaros HC. :)

3 Sep 2011

blivit ninjad på en warglaive of azzinoth i black temple, had redan main hand men ingen FoS nu <_< gav den till en som rollade 93, jag 98

Account som jag fick har nu inga dagar kvar.

4 Sep 2011

Farmat lite honor + RBG.

Sedan invitades det en hunter till RBG.. men jag har inte listat ut om det är brud/kille/troll, om man nu lyssnar på rösten. It crackz me up.

↗ till inlägget

blivit ninjad på en warglaive of azzinoth i black temple, had redan main hand men ingen FoS nu <_< gav den till en som rollade 93, jag 98

Gör en ticket bara? om nu RL gick igenom regler om att högsta rollen skulle få warglaiven.
5 Sep 2011

Beth'tilac heroic nere, 6/7H.

Och vi kör 2x 10 varannan vecka och 1x25 varannan vecka.

↗ till inlägget

Beth'tilac heroic nere, 6/7H.

Och vi kör 2x 10 varannan vecka och 1x25 varannan vecka.

Vad är eran progress i 25 man?

Har mest suttit i Org och tjänat lite monies.

↗ till inlägget

Vad är eran progress i 25 man?

Har mest suttit i Org och tjänat lite monies.

4/7H, får väl 6/7H nästa vecka och Glory of the Firelands Raider om två veckor.

EDIT: 3/7H faktiskt, usch! Men vår progress är skithemskt, om vi inte skulle ha haft attendanceproblem och dylikt skulle vi vara på den här punkten en månad sen, gått dåligt den här patchen.

Hellioneu.com är guildhemsidan. Om du kollar på screenshots är jag belfen med en ballong.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

4/7H, får väl 6/7H nästa vecka och Glory of the Firelands Raider om två veckor.

EDIT: 3/7H faktiskt, usch! Men vår progress är skithemskt, om vi inte skulle ha haft attendanceproblem och dylikt skulle vi vara på den här punkten en månad sen, gått dåligt den här patchen.

Hellioneu.com är guildhemsidan. Om du kollar på screenshots är jag belfen med en ballong.

Ja, du som både kör 10 man och 25 man måste väl ändå erkänna att 10 man är "lättare" än 25 man?

Note: Usch, belf.. vad äckligt ;>

Ja, det tog ett tag att vänja sig men det är defenitivt lättare.

Female belf, såklart.

7 Sep 2011

Progressade lite på Rag HC (25-man)

Eftersom det bara var vår tredje kväll på rag HC så förväntade vi oss inte så mycket men vi fick ändå ganska bra pli på seeds phasen, så det blir väl till att jobba på meteor phasen inatt förhoppningsvis.

13 Sep 2011

Kört Herbalism från 140-400 :]

14 Sep 2011

Kan väll inte säga att det hände i wow men jag läste på mmo-champ att dom ska göra en likadan nerf på firelands som dom gjorde på bwd, bot och tfw någon gång nästa vecka. Denna nerfen gäller däremot i både normal och heroic.

15 Sep 2011
↗ till inlägget

Kan väll inte säga att det hände i wow men jag läste på mmo-champ att dom ska göra en likadan nerf på firelands som dom gjorde på bwd, bot och tfw någon gång nästa vecka. Denna nerfen gäller däremot i både normal och heroic.

Eeeyup, 20% på allt.

World of Nerfcraft, /cry

↗ till inlägget

Eeeyup, 20% på allt.

World of Nerfcraft, /cry

Hoppas dom låter deathwing raidet vara skitsvårt.

För två sidor sen hade du 0/7NORMAL Firelands progress, och nu whinar du om svårighetsgraden på raider?

Jag tycker i alla fall om detta, den här patchens' progress har varit löjligt långsam, så jag vill bara döda Rag H och bli klar med det.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in