Sex, Lies & Videotape
Den var ganska bra. Identifierade mig rätt mycket med James Spader's karaktär (Graham Dalton i filmen).
Sex, Lies & Videotape
Den var ganska bra. Identifierade mig rätt mycket med James Spader's karaktär (Graham Dalton i filmen).
Cinderella man bästa filmen jag sett
Eternal Sunshine of the Spotless Mind.
Rätt bra, lite mindfuck och en del detaljer man fick fundera över, men en stabil film.
↗ till inläggetJag tycker den är ett bevis på att Jim Carrey faktiskt kan skådespela och inte bara är en clown.Eternal Sunshine of the Spotless Mind.
Rätt bra, lite mindfuck och en del detaljer man fick fundera över, men en stabil film.
Boat trip.
Den är lite smårolig. Precis som alla andra sådana filmer så är de ju inte bra, men kan ändå vara underhållande.
Paul, jag gillade den.
The Jackal på TV igårkväll, sett ett par gånger men jag tycker fortfarande att den är helt OK.
World Trade Center
Sorglig...
Kejsaren Av Portugallien
Låt den rätte komma in, riktigt bra film :)
Knight Rider 2000 :lol:
Första Spiderman, kändes rätt usel..
Fast five. bästa fatf filmen.
The Curious Case of Benjamin Button, fortfarande en grymt bra film !
Zookeeper.
Jag må ha usel humor, eller helt enkelt allmänt övertrött. Men jag skratta så jag grina åt vissa scener.
Training Day
Helt okej film. Den är väldigt sevärd om du frågar mig.
Har typ fått 7.5/10 på IMDB.
↗ till inläggetDet är en bra film. Gillar Alonzo och hans utbrott i slutet av filmen. Brydde mig dock mindre om Jake, även om han är den som är den godhjärtade grabben med hedern kvar och bla bla bla, karaktären var ganska tråkig. Denzel Washingtons bästa roll tycker jag.Training Day
Helt okej film. Den är väldigt sevärd om du frågar mig.
Har typ fått 7.5/10 på IMDB.
Tron: Legacy
Tror jag den heter
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in