💬
Logga in
Fuska.se

Vad Skulle Du Göra Med 1 Miljon

72 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jo det ska man.. (enligt mig)

Själv skulle jag köpa en Dodge charger från 68 samt en Ford Mustang Fastback. sedan investera resten av pengarna i något vettigt

En bil är ju faktiskt en investering, en vettig en kan man dock ifrågasätta.
Nivå 5 · Fuskare

Slösa på betalflickor.

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag skulle sätta in dem på mitt bankkonto och sedan vänta tills jag blir myndig.

Sen ska jag lägga upp de på studier, och leva livet.

Annars vill jag jättegärna ha en Lamborghini! Men man ska inte slösa pengarna på bilar.

Du får inte en Lamborghini för en miljon

Kanske en riktig risig begangad

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Du får inte en Lamborghini för en miljon

Kanske en riktig risig begangad

Nja, en ny Gallardo LP-560-4 kostar ~1.5 mille. För 1 miljon får du en begagnad -06 Gallardo, skulle jag inte kalla risigt.

Källa, random blocket.se annons: http://www.blocket.se/stockholm/Lamborghin...m?ca=22&w=3

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Nja, en ny Gallardo LP-560-4 kostar ~1.5 mille. För 1 miljon får du en begagnad -06 Gallardo, skulle jag inte kalla risigt.

Källa, random blocket.se annons: http://www.blocket.se/stockholm/Lamborghin...m?ca=22&w=3

FYFAN SÅ JÄVLA SNYGG DEN ÄR!!!

Men jag tror inte jag kunde köpa den och ha den i sverige :/

Nivå 12 · Mästerfuskare

Jag förstår faktiskt inte varför man vill bränna allt på en bil med en gång. Varför inte vänta några år, och ha råd att köpa fler och bättre bilar? Saker som bilar tror jag nästan är det sämsta att bränna sin miljon på. Du har en jättedyr och fin bil, men du bor fortfarande i samma etta, i ett halvskumt område och har samma jobb. Inget i ditt liv har förändrats, förutom att du nu har en dyr bil (med dyrt underhåll, som drar mycket bensin), och som du antagligen inte ens vågar parkera på gatan.

Gz.

5 Oct 2011
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag förstår faktiskt inte varför man vill bränna allt på en bil med en gång. Varför inte vänta några år, och ha råd att köpa fler och bättre bilar? Saker som bilar tror jag nästan är det sämsta att bränna sin miljon på. Du har en jättedyr och fin bil, men du bor fortfarande i samma etta, i ett halvskumt område och har samma jobb. Inget i ditt liv har förändrats, förutom att du nu har en dyr bil (med dyrt underhåll, som drar mycket bensin), och som du antagligen inte ens vågar parkera på gatan.

Gz.

Jag förstår hur du tänker.

Och att köpa en så dyr bil med en gång är...lite korkat.

Jag tycker den är snygg, och vill gärna köpa den.

Men det skulle inte vara det första jag köpte.

Själv anser jag att jag skulle köpa en Corvette för mina pengar.

Inte allt för dyr, men endå får man bra bil för pengarna.

Nivå 13 · Mästerfuskare

60" TV

En skitbra speldator

Köpa massa coola saker från Teknikmagasinet B)

Sen skulle jag nog spara.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Skulle nog skaffa körkort samt bil, uppgradera datorn samt lite småsaker i hemmet. Nytt kök t.ex. .

Planera en resa i framtiden och spara en stor del av pengarna.

Nivå 6 · Fuskare

Bara för reaktionen jag skulle få.

Nivå 5 · Fuskare

Köpa lite datorprylar och annat "nödvändigt" och investera/spara resten.

↗ till inlägget

Hur har du tänkt att betala underhåll, försäkring m.m när du har bränt millen?
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Hur har du tänkt att betala underhåll, försäkring m.m när du har bränt millen?

Poängen var inte att sälja ut en bil, bara att visa vad man får rent praktiskt för 1 miljon.
Nivå 6 · Fuskare

Köpa en ny dator, en ny tv, xbox, kläder och spara resten

Nivå 6 · Fuskare

Om jag fått en miljon skulle jag LÄTT gått en utbildning på något universitet i storbrittanien. Skulle varit skitkul, utvecklande och en bra investering. :)

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Om jag fått en miljon skulle jag LÄTT gått en utbildning på något universitet i storbrittanien. Skulle varit skitkul, utvecklande och en bra investering. :)

Får man fråga vad du skulle pluggat?

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Får man fråga vad du skulle pluggat?

Läkare eller bioteknik kanske. :)
Nivå 13 · Mästerfuskare

Kuriosa: En miljon kr räcker för att betala 10% av Jennifer Anistons avsnittslön i Vänner (när hon spelade i den).

OnT: Skulle nog köpt mig ett Earthship. Där snackar vi skönhet:

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Kuriosa: En miljon kr räcker för att betala 10% av Jennifer Anistons avsnittslön i Vänner (när hon spelade i den).

OnT: Skulle nog köpt mig ett Earthship. Där snackar vi skönhet:

och det är...?

Nivå 16 · Legendfuskare
↗ till inlägget

och det är...?

Ett självförsörjande hus, som dessutom ser coolt ut.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in