Hade extrem tur, köpte 20 stacks med fel iron ore för 15g styck. Bars går för 100g per stack så det var bara till att smälta och håva in guldet :P
Dagshändelser I Wow.
↗ till inläggetGår raf hela vägen upp till 80 nu?Rafat ett tag nu, måste säga att det är grymt att man kommer upp i 80 nu. Dinga 3 st 80's på 5 dagar.
↗ till inläggetDet gör det, tar ungefär 1 dag ~20 timmar i speltid att göra 1-85.Går raf hela vägen upp till 80 nu?
Dödade Shannox ^^ Är nu 1/7 i Firelands :]
↗ till inläggetUpptäckte även en bugg, fick trippel xp när vi körde cata instanser så det gick ju fort till 81 när man får 200k för ett instans quest.Det gör det, tar ungefär 1 dag ~20 timmar i speltid att göra 1-85.
Idag raidleadat en horde attack till alla fyra allience städer. Downade alla förutom SW.
Kört lite random heroics och levlat Herbalism och Alchemy. :)
Börjat med wow igen för någon vecka sen, dingade 85 2 dagar sedan, förvånad över att jag kunde köra hc's samma dag som jag dingade 85. Fått upp min ilevel till 341 och fortsätter köra hc's tills jag kan raida förmodar jag. Ser fram emot raidsen då de tydligen ska vara mer complexa än någonsin.
Om du finner att 25 personer måste hålla reda på 30 saker och göra dom alla perfekt eftersom varje person kan skapa en wipe complex, så ja, det är de.
Rag Heroic var hemsk. :(
Ultraxion 25 HC nere, tar oss till 5 bossar av 8 döda :D
Gick upp level 10 och fick välja specc (mage) :)
Har jag nämnt att jag är ny på WoW?
Dingat min sjunde 85a, först nu man märker hur många timmar man lagt ner på detta spelet.
dingat 85 på min mage samt kört healer i LFR på min shaman.
(Ja, det blev självklart en kill, har fortfarande roligt åt skeppets HP)
10man pga att det inte finns bra folk att recruita på The Maelstrom EU.
↗ till inläggetKom till Frostmane då, vi behöver en till hunter i Turbo.(Ja, det blev självklart en kill, har fortfarande roligt åt skeppets HP)
10man pga att det inte finns bra folk att recruita på The Maelstrom EU.
OnT: Hände inte idag direkt men plocka också Warmaster för någon dag sen.
Lite sur över att min mage är låst tills jag betalar 45 euro :/
↗ till inläggetLite sur över att min mage är låst tills jag betalar 45 euro :/
Lite off-topic, men får jag fråga varför?
Madness HC 25-man nere. Mycket segare än väntat men vad spelar det för roll, contenten är clearad :P
Dingade 85 i fredags och igår raidade jag BT för att det är roligt.
HK farm premades. :3