Jag kommer inte på något så någon annan får fortsätta.
Gissa Karaktären-leken
↗ till inläggethan tog inte livet av sig wtf kolla wikipediaAl Capone.
Författare och journalist, känd för sitt droganvändande, kärlek till skjutvapen och excentriska personlighet. Upphovsman till en journalistgenre och tog livet av sig vid 67 års ålder.
↗ till inläggetSvaret på föregående fråga var Al Capone och hade inget med det han skrev under! :)han tog inte livet av sig wtf kolla wikipedia
↗ till inläggetdå ingen fortsätter så kör jagSvaret på föregående fråga var Al Capone och hade inget med det han skrev under! :)
född 21 december 1980 i Gdynia, Polen, död 7 september 2011 i en flygplansolycka nära Jaroslavl i Ryssland, Svensk ishockey spelare
↗ till inläggetdå ingen fortsätter så kör jag
född 21 december 1980 i Gdynia, Polen, död 7 september 2011 i en flygplansolycka nära Jaroslavl i Ryssland, Svensk ishockey spelare
Stefan liv
min fråga han är en svensk rappare från skåne vem är han?
↗ till inläggetLite mer information får du nog ge.Stefan liv
min fråga han är en svensk rappare från skåne vem är han?
Timbuktu?
Lilleman ?
Sen ZxZHitmanZxZ inte värkar ge så mycket information + att tråden kommer stå still så fortsätter jag med en ny.
animerad TV-serie, producerad av Cartoon Network Studios för kabel-TV-kanalen Cartoon Network. Karaktären i fråga är macho och försöker ständigt och förgäves imponera på damer. Serien utspelar sig i den fiktiva staden Aron City.
Söker karaktären i den här serien.
↗ till inläggetStämmer så bra din tur Nomatic :PJohnny Bravo.
Tintin?
↗ till inläggetWhaaaaaaaaat, hur fan fick du fram det? :PTintin?
Tintin är väl den mest omtalade journalisten just nu, så det var värt en gissning tänkte jag.
Bär mantel och bor i Blackthorn City.
Fan, tänkte Lance, men det var ju fel.. ^ har rätt.
Fast Lance är rätt.
Är det ? o:
Jag fortsätter då (?). Karaktären är en igelkott som oftast har två vapendragare.