Tolka och svara hur du vill. :)
Nomatics Frågetråd.
När var det senaste gången du var förkyld?
Vad tycker du om Juholt ?
↗ till inläggetNär var det senaste gången du var förkyld?
Flera år sedan.
↗ till inläggetTycker ingenting alls. Tycker mest det är skamligt av media att granska han så hårt när de flesta huvudmän i alliansen har värre mygel för sig men slipper granskning.Vad tycker du om Juholt ?
Hur ser du på bidragsfusk (oavsett politisk åsikt) ?
↗ till inläggetGillar det inte alls. Men det är så många som håller på med att bidragsfuska att det är rent av ledsamt.Hur ser du på bidragsfusk (oavsett politisk åsikt) ?
Vilket lag i ES satsar du mot då?
Förebild inom hockeyn?
↗ till inläggetFärjestad är det enda valet.Vilket lag i ES satsar du mot då?
Förebild inom hockeyn?
Pekka, större spelare inom hockeyn får man leta efter.
Vilket lag håller du på i NHL?
↗ till inläggetDetroit Red Wings. Originellt jag vet.Vilket lag håller du på i NHL?
Ointresserad av hockeyallsvenskan antar jag?
↗ till inläggetInte helt ointresserad, men det är under kvalserien som man börjar lägga lite extra tid på att följa det.Ointresserad av hockeyallsvenskan antar jag?
Är jag störande?
↗ till inläggetInte fått den uppfattningen av dig, så nej.Är jag störande?
Varför har du ingen avatar?
Varför anser du att tex "vara genetiskt stor" är bullshit (det är så jag uppfattat det)
Tror du Skelzor är kär i dig?
Har du ätit Bullens varmkorv?
↗ till inläggetVarför har du ingen avatar?
Har inte hittat någon passande.
↗ till inläggetAntar att du syftar på mitt uttalande att det är bullshit att man har gener som gör att man blir starkare/bygger muskler snabbare.Varför anser du att tex "vara genetiskt stor" är bullshit (det är så jag uppfattat det)
Varför? För att det finns ingen som helst grund till ett sådant uttalande.
↗ till inläggetNej varför skulle han vara det?Tror du Skelzor är kär i dig?Har du ätit Bullens varmkorv?
Nej jag har inte ätit Bullens varmkorv.
Varför kan du inte se att vi är tunga grabbar?