Planerar skapandet av uppföljaren till
Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?
Har spelat skyrim 10 timmar sträck nu xD Men spelar nu just cause 2 då jag behöver en paus eller nåt...
håller på och tömmer en sjö i minecraft med hjälp av pumpar
Spelade nyss lite jail i CSS.
Försöker ta mig ur ELO-hell som min kompis så fint ordnat åt mig samt äger Europa med Arsenal i FM12. Mysiga spel!
Tagit mig an Deus Ex.
Fick Skyward Sword och mario 3d land, så det blir nog att spela dem idag. =)
Försöker att logga in på Origin så jag kan spela Battlefield 3
Red Orchestra 2, så jävla mycket Red Orchestra 2.
Har hållit på och grejjat med min obsidian farm i Minecraft i flera timmar. Man fyller rännan med lava (lättast gjort med volcanine amulet (mod item)), sen trycker man på knappen. Två pistons dras åt sidan blottar vatten som rinner ner och gör lavan till obsidian. Samtidigt startar en pump som pumpar ut en charcoal som transporteras i ett rör till en Steam engine som är ständigt på. Det är tillräckligt med bränsle för att få quarry:t att tömma rännan. Det obsidian som tas upp transporteras till en kista medan cobblestone transporteras tvärs över rummet till en annan kista där det konverteras upp till värdefullare saker så om diamant och guld.
Spelade cod4 på ps3, fick 38-8 i stats och har inte spelat ps3 på ca 6 månader.
Spelade just Skyrim i 2 timmar.
Gillade verkligen inte Oblivion, men Skyrim älskar jag.
Eden Eternal just nu!
Kickar kompisen i FIFA12.
Försöker låsa upp fler vapen i Rainbow 6: Vegas 2.
Gräver ett hål i Minecraft
↗ till inläggetFör hand?Gräver ett hål i Minecraft
Dödade just en drake på Skyrim.
↗ till inläggetSer det ut så? Använder ett quarry som ingår i buildcraft modden som drivs av 4 oilpowered engines. Den drar upp det där orangea området, och sen låter den en mining laser svepa fram och tillbaka över ytan och plocka upp allt. :DFör hand?
Just nu håller jag på att skaffa över 1000 obsidian i minecraft för att säkert kunna kapsla in min kärnreaktor. :)
Undrar om jag ska köpa 2k complete pack på steam.