💬
Logga in
Fuska.se

Fuska's Nostalgi.

201 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #161
↗ till inlägget

Bör kanske tillägga att jag ursprungligen gick under användarnamnet "katten" som därefter blev "Sandkaka" vid ett namnbyte.

Haha, Sandkaka! Kommer ihåg att du fanns överallt!

Nivå 0 · Nykomling

Fan vad jag känner mig ny :(

Det roligaste jag minns var Tha Imbaz II

Nivå 0 · Nykomling

Du är ny.

29 Dec 2011
Nivå 0 · Nykomling

Vad det gäller fysiska möten under åren har jag faktiskt bara träffat Dezen och TheUnnamed, eller vad de nu heter nuförtiden. Träffat båda på Metaltown två år i rad :>

Ingen som har nämt PS-värtingarna apoca och Rallypacker än ? :o Eller har jag bara missat det ?

Nivå 0 · Nykomling

Något som jag verkligen saknar var när GTA forumet var aktivt som fan dvs under GTA SA eran,med lite tur kommer det tillbaka när GTA V släpps.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #166
↗ till inlägget

Vad det gäller fysiska möten under åren har jag faktiskt bara träffat Dezen och TheUnnamed, eller vad de nu heter nuförtiden. Träffat båda på Metaltown två år i rad :>

Ingen som har nämt PS-värtingarna apoca och Rallypacker än ? :o Eller har jag bara missat det ?

Apoca och woicer har jag ett bra minne av!

↗ till inlägget
Något som jag verkligen saknar var när GTA forumet var aktivt som fan dvs under GTA SA eran,med lite tur kommer det tillbaka när GTA V släpps.

knappast att det kommer vara lika aktivt. Saknar med GTA SA tråden. Speciellt den övernaturliga. Och gta galningen cyper.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Den enda jag träffat här på fuska.se är Easton.

Fick höra att han spelade Ghotia Cup här i Götet och stack dit.

Sedan drog jag till honom och skulle lana i 4 dagar, PS3an lägger av efter någon timma -.-

Nivå 0 · Nykomling

Jag har träffat WASD på dreamhack B)

Nivå 0 · Nykomling

Jag har träffat WASD och matat ankor med honom i Slottsskogen. B)

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #170

Har träffat garkan ett par gånger!

Nivå 0 · Nykomling

Hmm... I verkligheten har jag mött...

WASD

Musten

Denieru

FKatt

Joslol

Luminary

Kuddie

FridayPanda

(nästan admin)

Och så tror jag att jag har sett gått förbi Garkan en gång också men är inte säker.

Nivå 0 · Nykomling

Jag har träffat 40200 B)

Nivå 0 · Nykomling

Den ända jag har träffat eller sett är den gamla avdankade moden #21 på en hockeymatch -05 eller dylikt.

Nivå 0 · Nykomling

Har väl säkert träffat D48 nångång utan att veta att det var han.. Han bor typ 2 mil från mig och jag halvkänner ett par av hans polare, har dock pratat med honom i telefon ett par gånger på fyllan..

30 Dec 2011
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Har väl säkert träffat D48 nångång utan att veta att det var han.. Han bor typ 2 mil från mig och jag halvkänner ett par av hans polare, har dock pratat med honom i telefon ett par gånger på fyllan..

Mig med ju.

B)

Good times.

31 Dec 2011
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Mig med ju.

B)

Good times.

Mer än ett par gånger ju :D Var ju en period vi pratade hejvilt ! Det var tider det :,)
21 Jan 2012
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Knazzka knåzzken med den bräckliga braxen!

Ja e hemlig agent.

Jag minns när man kunde ha typ 15 citationsrutor i varandra och vara über-agent.

Och Kattgruppen och SPAMFORUMET där jag fick en varning för att jag skrev "spam".

Hittade för övrigt en utskriven lapp från 2003 med fusk till GTA 2 för några veckor sen. Kommer inte ihåg om den var från fuskarna.nu eller fuska.nu eller vad det var.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Ja e hemlig agent.

Jag minns dig, och det är nostalgi. ;)
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag minns dig, och det är nostalgi. ;)

samma här, men inte så mycket.

Kommer ihåg att du var möjligtvis mer aktiv förr, men jag kommer inte ihåg specifika inlägg.

Nivå 0 · Nykomling

Kom precis ihåg att man förr i ti'n också såg hur mycket varnade alla andra var också. Kul att några kommer ihåg en.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in