As usual: tragglar FM12 och League of Legends och försöker hitta min jävla Mario Kart-skiva som hux flux försvunnit. Pallar inte
Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?
↗ till inläggetAs usual: tragglar FM12 och League of Legends och försöker hitta min jävla Mario Kart-skiva som hux flux försvunnit. Pallar inte
Spela WC3 med mig i stället :D
↗ till inläggetSpela WC3 med mig i stället :D
haha ska försöka skaffa det inom kort!!
Spelar lite GTA IV då och då.
Bättrar på mina racing egenskaper i TDU2.
Hittar nån som jag ska gifta mig med på Skyrim.
Slaktar i TF2.
Ska spela TF2 snart.
Köpte nyss Age Of Empires: Complete Collection på Steam, 50% rea. Nostalgi för det var så länge sedan jag spelade det. :D
Samlar alla Daedric Artifacts som går att missa på Skyrim.
Klarade just av Borderlands med 15 timmars spelat, 3 irl dagar.
Allt för kort :(
Spelar TF2 utan mus B)
Flyger runt i BF3. :)
Grejjar med mitt minecraft då jag tröttnat på hur spelet fungerar utan mods etc, W + M1:ar i TF2 och spelar lite L4D2 :)
↗ till inläggetTechnic Pack för Minecraft är att rekommendera om du vill uppleva spelet på nytt. Beror visserligen lite på om du gillar maskiner och "tier crafting".Grejjar med mitt minecraft då jag tröttnat på hur spelet fungerar utan mods etc, W + M1:ar i TF2 och spelar lite L4D2 :)
Själv spelar jag Minecraft på en server med ett gäng från bl.a. Fuska.
↗ till inläggetTechnic Pack verkar inte vara något för mig, och server har jag en egen ;)Technic Pack för Minecraft är att rekommendera om du vill uppleva spelet på nytt. Beror visserligen lite på om du gillar maskiner och "tier crafting".
Själv spelar jag Minecraft på en server med ett gäng från bl.a. Fuska.
↗ till inläggetOrättvist! :(Har hittat både Luigi hatten och Mario hatten. B)
OnT: Levlar upp sneak i Skyrim. Levlar även one-handed och light-armor.
Kommer ihåg att en tjej i min klass när jag gick i trean hade hittat luigihatten men hon hade sålt den :(
Och i fyran så var det en annan tjej i min klass som hade hittat den men hon ville inte köra bark mode med mig :o :(
onT: Missbrukar speechcraft-spelet i Oblivion, hehe.
Spelar normal random games i LoL.
Spelar Runescape!
Körde nyss med cockpitview i TDU2 och försökte simulera övningskörning så mycket som möjligt. (Analysera motorljud mest)
Dock högt orealistiskt då jag kör med Xbox 360 kontroll och en Audi R8.