↗ till inläggetJag med B)Jag ska köpa godis idag.
Skryttråden
↗ till inläggetJag med B)
jag klarar av att hålla mig borta från godis
↗ till inläggetJag med B)jag klarar av att hålla mig borta från godis
Själv så är jag ett steg över er; Mitt rum är fullt med godis och jag klarar av att hålla mig borta från det. Har praliner med hög kvalité som jag äter max en per dag.
↗ till inläggetSverige vann, och jag är svensk B)Sverige spelar bra, och jag är svensk B)
Jag är pank B)
Jag ska kanske skaffa ett vandrande blad :3
↗ till inläggetLåter coolt. Jag hade en vandrande pinne för länge sen.Jag ska kanske skaffa ett vandrande blad :3
↗ till inläggetJag har haft sammanlagt runt 150 vandrande pinnar :3Låter coolt. Jag hade en vandrande pinne för länge sen.
(En pinne lägger runt 200ägg.)
↗ till inläggetOch varför har du då inte haft runt 200? Har du mördat de andra kanske? Djurplågare.Jag har haft sammanlagt runt 150 vandrande pinnar :3
(En pinne lägger runt 200ägg.)
Jag ser på Twilight!
↗ till inläggetOch varför har du då inte haft runt 200? Har du mördat de andra kanske? Djurplågare.
Jag ser på Twilight!
han är ingen djurplågare om han dödar dom.
Skulle dom lida, ja då kan han vara djurplågare.
↗ till inläggetBrb, ska döda min katt, jag blir ju ingen djurplågare för det.han är ingen djurplågare om han dödar dom.
Skulle dom lida, ja då kan han vara djurplågare.
Jag kollar fortfarande på twilight B)
↗ till inläggetJa, jag dödade några.Och varför har du då inte haft runt 200? Har du mördat de andra kanske? Djurplågare.
Jag ser på Twilight!
EDIT: Obs, dödade de inte med flit.
↗ till inläggetKanske för att alla inte blir befruktade eller för att det tar ett tag innan pinnarna blir könsmogna? ;)Och varför har du då inte haft runt 200? Har du mördat de andra kanske? Djurplågare.
Jag ser på Twilight!
onT:Min brorsa kan alla Oceaniens självständiga länder och huvudstäder. Gissa vem som lärt honom :D
↗ till inläggetOm den klarar lägga 150ägg tror jag den är mogen till att lägga ägg.Kanske för att alla inte blir befruktade eller för att det tar ett tag innan pinnarna blir könsmogna? ;)
onT:Min brorsa kan alla Oceaniens självständiga länder och huvudstäder. Gissa vem som lärt honom :D
+ att vandrande pinnar inte behöver en hane för att lägga och kläcka ägg (iaf inte indiska vandrande pinnar).
Ont: Gjort pizza.
Jag och mitt lag vann fotbollscupen som vi spelade idag. B)
Imorrn blir det DM!
Snart har jag Tinker.Tailor.Soldier.Spy på datorn. Hehe.
jag har ett stökigt rum B)
Jag har ett rent och prydligt rum :D
Jag har hittat en el gitarr på soptippen (som funkar) B) Och har fått headset hörlurar.