↗ till inläggetDet har jag också :Dglömde att jag fick ett annat körkort när jag var 8år i Legoland B)
Saker Som Gör Dig Cool
Jag har symaskins körkort B)
↗ till inläggetJag har symaskins körkort B)
samma här :D
men jag känner mig som en pensionär när det gäller det.
Har korten men vet inte hur man gör XD
Jag har liftkort, och nu syftar jag inte på det som gäller i skidbacken, utan det som gör att jag får köra liftar B)
↗ till inläggetVem är denna Symaskin, och varför i hela friden har du dennes körkort ?Jag har symaskins körkort B)
↗ till inläggetJag har liftkort, och nu syftar jag inte på det som gäller i skidbacken, utan det som gör att jag får köra liftar B)
Vem är denna Symaskin, och varför i hela friden har du dennes körkort ?
om det är som på min gamla skola är det antagligen ett kort som visar att man kan hantera en symaskin
↗ till inläggetjag fick mitt indraget :(om det är som på min gamla skola är det antagligen ett kort som visar att man kan hantera en symaskin
↗ till inläggetSymaskin är min polare, han har inga fickor så han har ingen stans att ha sitt körkort :(Jag har liftkort, och nu syftar jag inte på det som gäller i skidbacken, utan det som gör att jag får köra liftar B)
Vem är denna Symaskin, och varför i hela friden har du dennes körkort ?
↗ till inläggetDödade du någon med symaskinen?jag fick mitt indraget :(
OnT: Symaskinskörkort gör en cool.
Har en Huawei pryl hemma. B)
Jag har en nokia mobil med qwerty tangentbord :3
↗ till inläggetMitt grova skägg, få män klarar att få ett sådant magnifikt och ståtligt skägg som jag har.
Skulle man kunna *gilla* inlägg här hade jag fan gjort 2000+ acc och uppat det. FÅ saker är så ball som skägg.
Jag är rätt cool pga tatuering nästa fredag. Excited som satan!
↗ till inläggetSkulle man kunna *gilla* inlägg här hade jag fan gjort 2000+ acc och uppat det. FÅ saker är så ball som skägg.
Var blir det förnågot?
↗ till inläggetjag slog till den och den slutade fungera, jävla kinaskitDödade du någon med symaskinen?
OnT: Symaskinskörkort gör en cool.
OnT: åkte till skolan två timmar för tidigt :ph34r:
Mina DJ skills!
En början på min sleeve. Första sittningen blir nu biceps som ska prydas med en kolibri och blommor etc. Töngt
↗ till inläggetMin första gadd fyllde ett år igår faktiskt, hade tänkt att ha gjort klart min halvsleev på högerarmen vid detta laget och börjat lite smått på helsleeven på vänsterarmen. Men sen så var du dehär med pengar..Skulle man kunna *gilla* inlägg här hade jag fan gjort 2000+ acc och uppat det. FÅ saker är så ball som skägg.
OnT: Ska flytta hemifrån snart :>
↗ till inläggetHaha, hoppas du vinner något :3*bild*
Ne :(