Äh, lugnt hörrni. Ignorera ovan, jag hittade "Verktyg" och nu finns det inget spår vad jag hittar. Tack alla, speciellt Adi :)
Jag tror inte jag kommer att ha problem med det framöver, så jag behöver nog ingen Privat Surfning. Det är borta och jag är GLAD :D :D :D
↗ till inläggetHehehe. Men kolla under alternativ eller nåt. "Starta privat surfning" ska finnas där. Och under de vanliga inställningar kan man stänga av historik helt nånstans.
Jag har långsamt bytt från firefox till chrome. Svårt att gå in på detaljer kring det. Man kan exempelvis inte scrolla på tabbarna i firefox för att byta mellan dem. Chrome har också "incognito mode" som jag upplever fungerar bättre än privat surfning i firefox.
Om du bara vill ta bort nån liten sak kan du ta Ctrl-H för att se historiken och radera saker där.
Jo, chrome kanske var bättre på vissa sätt, men jag tycker att det att en browser ska vara snabb i första hand! Men som sagt kommer jag inte att behöva en privat surf, det blir ju nästan ännu mer misstänksamt än vad det egentligen är att se surfningarna. Jag vet ju hur man tar bort historiken så jag är nöjd :D