↗ till inläggetLyssna på Dave37. Han kan sin sak.
Hans kunskaper har jag ingen nytta av, och det vet han.
↗ till inläggetVa? jag skrev visst för att hjälpa dig! Jag vet att du hade fått hjälp men jag tänkte bara fylla ut lite extra. Pussycats inställningar var ganska standard medans mina är snäppet mer anonyma och sparar mindre information.
Fylla ut lite extra? Seriöst, jag skrev "Tack, jag behöver ingen mer hjälp nu" men du skriver ändå som om verkar som om du skriver för ditt eget nöjesskull. Jag ville ha hjälp för att ta bort historik, jag bad inte om något annat. Och hur ska jag ta din hjälp seriöst när du nämner porrsurfa etc, 4 gånger totalt?
Standars duger alldeles utmärkt för mig, och dessutom så besöker jag ingen privatsurfning, det är googlesökningarna som jag ville ta bort för att jag googlade mycket på "skumma grejer" FÖR ETT HALVÅR SEDAN (behöver inte vara porrsurfning bara för det, och det borde du förstå) och inga sidor. Du "hjälper" mig alltså med helt fel grej.
↗ till inläggetSen utöver att jag försöker hjälpa dig är tråden en av de kungligare sen fenders tråd om 2012. B)
Vad menar du? Varför är den kunglig? Jaså, den är underhållande i så fall, antar jag?