Hejsan är ny på detta forum finns det något roligt, typ som på 9gag (9gag e en väldigt rolig sida :) )
ja typ sånna hära katt bilder, eller forever alone killen.
Är tacksam för alla bilder som kan få mig ett gott skratt. :)
//Grapen
Finns det inga bilder på katter där, min pappa undrade.
//Grapen
Du får kolla igenom.
Jag tror det finns, men inte så mycket.
Synd, min pappa gillar dem. Vi brukar kolla på dem tillsammans.
//Grapen
Vad är det som får dig trolla ett forum som är inaktivt?
9gag är en ond hemsida. De snor bara från andra t.ex. reddit.
hur kommer man in på denna reddit sida?
↗ till inlägget9gag är en ond hemsida. De snor bara från andra t.ex. reddit.
Och reddit snor från 4chan :P
↗ till inläggetTjadu... man kanske googlar?hur kommer man in på denna reddit sida?
Här får du http://www.reddit.com/r/cats
Sen snor reddit från 4chan också som du kan besöka om du vill vara ännu mer elite.
Reddit är som ett filter för 4chan. Iallafall vissa delar av 4chan kan vara ganska....disturbing. Så om man kollar Reddit slipper man ofta det värsta. Men väldigt mycket kommer från 4chan ursprungligen.
Sedan sätter inte reddit watermark på "sina" grejer som 9gag gör.
↗ till inläggetRule 249gag är en ond hemsida. De snor bara från andra t.ex. reddit.
För att svara på topic: Nej, det finns inga roliga bilder.
Roliga bilder-tråden känns väl som ett naturligt ställe att leta på?
http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...p;#entry1941249
Sorry gubbar, detta va bara ett sorgligt försökt att trolla....
Och reddit e för faggots som inte klarar av lite gore/bizzare ;) Modiga pojkar sitter på /b/ eller /soc/
[/rolig bild]
↗ till inlägget/r/spacedicksSorry gubbar, detta va bara ett sorgligt försökt att trolla....
Och reddit e för faggots som inte klarar av lite gore/bizzare ;) Modiga pojkar sitter på /b/ eller /soc/
↗ till inläggetJa, man är ju cool om man sitter och kollar på sådant. :cool:Sorry gubbar, detta va bara ett sorgligt försökt att trolla....
↗ till inläggetwatModiga pojkar sitter på /b/ eller /soc/
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in