Skolmaten rör den på sig? Ja, oftast får jag skit till mat i skolan och undrar om någon skulle tvinga i sig denna röra! :
---
Skulle ni äta det? Det som är nästan värst är lukten!
---
Lägg upp på eran skolmat (De som går skola)?
Skolmaten rör den på sig? Ja, oftast får jag skit till mat i skolan och undrar om någon skulle tvinga i sig denna röra! :
---
Skulle ni äta det? Det som är nästan värst är lukten!
---
Lägg upp på eran skolmat (De som går skola)?
Vad fan är det där för jävla röra?
Jag är så glad att jag inte har ätit bambamat på 4 år. :)
Ser exakt ut som maten i våran skola(alltså bilden som OP posta), jag äter i och för sig nästan aldrig i skolan.
↗ till inläggetSer exakt ut som maten i våran skola.
Ser skitäckligt ut, jag brukar vara ganska kräsen men ändå...
Maskbullar med snorkråks soppa! MUMS!
Usch nä fyfan.
Vi har faktist ganska "lyxig" mat om man jämför med andra skolor jag har stött på, även om kycklingen i soppan kan bli torr endå :huh:
Den undre ser ut som nån brocolisoppa vi brukade få i grundskolan, och vad jag minns så smakade den helt okejj.
↗ till inläggetThis^Den undre ser ut som nån brocolisoppa vi brukade få i grundskolan, och vad jag minns så smakade den helt okejj.
Tja . . det översta ser ut som skit . .eller som någon köttfärs röra med ris eller något eller Köttfärslimpa, däremot det understa ser inte så farligt ut. Visst det ser rörigt ut men ibland så måste det vara så. Inte minst om det är Soppor.
Själv tycker jag att min Gymnasie skola var under de första två åren lite sådär. Däremot under tredje året var det en klar förbättring, ingen Gourmetmat men ånda. Vi fick till och med smaksatt dryck under en Månad
PS: Jag har praktiserat i samma Kök: Sturegymnasiet och jobbar nu i Sannarpsgymnasiet's Kök i Halmstad. Aktivitetsstöd i för sej men ändå.
Ser förjävligt ut. :) Förstår inte varför man serverar sån skit.
För att det är det bästa man får för 3-4 kr per person. :)
Jag är riktigt nöjd över maten på min skola :) Kommunal btw.
↗ till inläggetFör att det är det bästa man får för 3-4 kr per person. :)
This, och faktumet att det ofta är ett relativt litet kök som skall laga mat till flera hundra, ibland över 1000 personer. Det måste gå fort och kunna lagas i stora mängder. Det är därför de exempelvis (oftast i alla fall) inte steker köttbullar, utan värmer dom i stora ugnar.
Exakt, var glada att de inte ger er en dipsås från McDonalds istället!
↗ till inläggetSnacka inte skit om McDonalds currysås. ;)Exakt, var glada att de inte ger er en dipsås från McDonalds istället!
↗ till inläggetTar hellre det än skolmat.Exakt, var glada att de inte ger er en dipsås från McDonalds istället!
Stör mig på att dom serverar soppa på skolor, smakar skit och mättar ingenting.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in