Stämmer bra! Den korta formen är då Tunbridge Wells.
Var Befinner Vi Oss
Den här borde vara tämligen lätt.

↗ till inläggetEngland chansar jag påDen här borde vara tämligen lätt.
Icke sa Nicke.
Vet inte varöfr jag tror det men, göteborg?
↗ till inläggetbara det att det inte finns någon bana i black ops som heter favela, men i mw2 (det där spelet som bara har noobtubers) så finns banan dock ;DHaha, det där är ju Black Ops banan Favela. [:
Men smidigt...
Och jag tror vi är i Tyskland.
↗ till inläggetDet stämmer.Och jag tror vi är i Tyskland.
Kan det vara Hamburg ?
Nein!
Tyskland har rätt liten kust-->Vattnet är en flod-->Antagligen är det en större, ganska känd stad-->Relativt få städer har en så stor kyrka-->Köln har alla dessa delar. Stor stad, stor flod, stor kyrka.
Jag gissar alltså på att det är Köln.
Edit: Eller Cologne om någon föredrar det namnet.
↗ till inläggetKöln är rätt.Jag gissar alltså på att det är Köln.
Trodde att fler kände till Kölnerdomen.
↗ till inläggetär det landet nuuk som ligger på grönland?
Verkar som om någon har lärt sig hur man bildgooglar.
↗ till inläggetjag bildgoogla ej . Så åter igen är det nuuk på grönland eller är jag helt ute o cyklar?Verkar som om någon har lärt sig hur man bildgooglar.
↗ till inläggetjag bildgoogla ej . Så åter igen är det nuuk på grönland eller är jag helt ute o cyklar?
Härligt ändå att du är så grymt allmänbildad som prickar städer, filmer och band gång på gång, och ändå döper dig till lillskiten2 :rolleyes:
Men lägg upp en bild nu, någon.
Det är staden Nuuk ja (inte landet...). Måste börja ta mig tid att förhindra bildgoogling.
↗ till inläggetär det landet nuuk som ligger på grönland?
↗ till inläggetDet är staden Nuuk ja (inte landet...). Måste börja ta mig tid att förhindra bildgoogling.
↗ till inläggetok då fortsätter jagDet är staden Nuuk ja (inte landet...). Måste börja ta mig tid att förhindra bildgoogling.