Kan det vara filmen Forrest Gump?
Vilken Film Kommer Bilden Ifrån?
inget av det ni gissat är rätt :P det är bara att fortsätta gissa
Singin' In the Rain?
är det kanske så att det är filmen om Johnny Cash; "Walk The Line"?
↗ till inläggetNej inget av det Whore o du Juicelol gissade är rätt :Pär det kanske så att det är filmen om Johnny Cash; "Walk The Line"?
Bambi?
Rambo??
Bambo???
FacePalm. fortfarande inte rätt nån av er :P
↗ till inläggetBambo???
:lol:
↗ till inläggetMeh, fan är det för film egentligen? :(FacePalm. fortfarande inte rätt nån av er :P
Lord of the Rings: The Return of the King?
Uppgörelsen?
↗ till inläggetKom igen, han har ju militäruniform på sig.Lord of the Rings: The Return of the King?
8 Mile, man ser ju att eminem står och battlar på bilden. B) B) B) B)
G.I. John?
↗ till inläggetVad snackar du om, det här är ju eminem:8 Mile, man ser ju att eminem står och battlar på bilden. B) B) B) B)
↗ till inläggetJag vill minnas att Saurons arméer marscherade genom Mordors portar iförda militär klädsel, beväpnade med maskingevär.. Hans styrkor var ju bättre än Sarumans t.ex., som bara hade utdaterade grejer som svärd och skit. Sauron hade förbindelser med Palestina som försåg honom med vapen i utbyte mot att de fick bygga palestinska militärbaser i Mordor. Men jag blandar säkert ihop den med någon annan.Kom igen, han har ju militäruniform på sig.
Det sjunde inseglet?
↗ till inläggetDet gör du definitivt. De har ju smutsiga rustningar och sablar på sig. Det sjunde inseglet är Svart/vit btw. Och var en person i det sjunde inseglet skulle få en uniform ifrån är svårt att föreställa sig.Jag vill minnas att Saurons arméer marscherade genom Mordors portar iförda militär klädsel.. Men jag blandar säkert ihop den med någon annan.
Det sjunde inseglet?
EDIT: See what you did there ;)
Tror det är Bridget Jones Dagbok :kung:
Pokémon 2 - Ensam är stark
Gissar jag på.
↗ till inläggetÄh, det går inte på tid. Dessutom är jag värsta LOTR-bögen så tog det personligt. :(Det tog en stund. :P
OnT: Q.Y. Jena?
Schindlers List?