Ae tjejen och jag tänkte mysa lite med film ikväll så kan ni ge några bra filmtips :D
Allt bra förutom "action" ni vet tjejer.....
Gärna snabba svar tack !
// Prestige :D
Ae tjejen och jag tänkte mysa lite med film ikväll så kan ni ge några bra filmtips :D
Allt bra förutom "action" ni vet tjejer.....
Gärna snabba svar tack !
// Prestige :D
Kolla på en skräckis så att hon vill bli "skyddad" av dig ;)
↗ till inläggetKolla på en skräckis så att hon vill bli "skyddad" av dig ;)
haha ja jo men namn på film tack ;)....
The Decent
Monsters Inc, fett bra skräckfilm.
Gärna en bra roligt Komedi nu istället :)
Farsan eller How do you know (beroende på om du vill ha mer romantik eller inte)
Alla 3 harold and kumar filmerna.
↗ till inlägget50 first dates, lovar att det inte kan slå fel så länge hon inte sett den massor förut.Gärna en bra roligt Komedi nu istället :)
↗ till inläggetSalò, eller Sodoms 120 dagar är både tårdrypande romantisk och hejdlöst rolig, din dejt kan inte gå fel med den filmen. Jag och tjejen jag såg den med delade vår första kyss efter filmen, då vi båda var så upprivna av både sorgen och glädjen som man oundvikligt känner efter att ha tittat på denna underbara mysfilm. :)Gärna en bra roligt Komedi nu istället :)
Lycka till!
↗ till inläggetSalò, eller Sodoms 120 dagar är både tårdrypande romantisk och hejdlöst rolig, din dejt kan inte gå fel med den filmen. Jag och tjejen jag såg den med delade vår första kyss efter filmen, då vi båda var så upprivna av både sorgen och glädjen som man oundvikligt känner efter att ha tittat på denna underbara mysfilm. :)
Lycka till!
Perfekt! tack!
↗ till inläggetIngen orsak, hoppas det går bra med tjejen! :)Perfekt! tack!
Strul, är en klassiker, jaa men vafaan! (b-film)
Ridskolan är också en bra film att se med tjejen!
OT vilken film såg ni och hur gick det?
↗ till inläggetOT vilken film såg ni och hur gick det?
Först tänkte Vi filmerna det "Whore" på första sidag på inläggen" Men hittade till slut en as bra som jag och tjejen tyckte , Det blev FIlmen The Vow, Den va så grymt bra och fyfan handlingen på den vill man ju inte uppleva i livet med asso :o
Och det är ju halvår med tjejen, så blev lite mys mys ni vet.... ;)
↗ till inläggetKöpte du nån present till Lena Handén dagen till ära? Kanske lite mjukgörandekräm? :)Först tänkte Vi filmerna det "Whore" på första sidag på inläggen" Men hittade till slut en as bra som jag och tjejen tyckte , Det blev FIlmen The Vow, Den va så grymt bra och fyfan handlingen på den vill man ju inte uppleva i livet med asso :o
Och det är ju halvår med tjejen, så blev lite mys mys ni vet.... ;)
Flyttar till rätt forum.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in