💬
Logga in
Fuska.se

Playstation 3/xbox 360 Eller Iphone

19 svar · startad

Trådstartare #1

Jo, nu är det så att jag aldrig har haft playstation 3/XboX 360 eller iphone förut så jag undrar vad ni tycker? Vilket utav dessa alternativ är bäst? Eller ja, vad tycker ni är bäst ju nu? En iphone eller playstation 3? Jag är tacksam för svar och röster. (Jag ska nämligen köpa(kanske) någon utav de tre, chockad eller? xD)

Senast ändrad:

Ta ett Playstation 3.

Har båda och iPhone är en dyr telefon, där du bara betalar för äpplet på baksidan.

En PS3 kan du ha mycket roligare med under en längre tid.

Trådstartare #3
↗ till inlägget

Ta ett Playstation 3.

Har båda och iPhone är en dyr telefon, där du bara betalar för äpplet på baksidan.

En PS3 kan du ha mycket roligare med under en längre tid.

Hmm, okej. Jag ska tänka på saken.

Vad säger ni andra?

Senast ändrad:

Tycker det är lite dumt att jämföra de två.

Om jag hade varit tvungen att välja så hade jag tagit PS3.

Personligen hade jag sparat pengarna till något annat. Varför måste du köpa någon av de två grejerna?

Om du vill helst spela. Köp då PS3. Om du är mest med kompisar osv, köp Iphone.

Trådstartare #8
↗ till inlägget

Tycker det är lite dumt att jämföra de två.

Det är så OM jag vill köpa, så undrar jag vilket och vad andra tycker är bra eftersom att det hänger mellan de två.

Jag lade även till ett nytt alternativ.

Vad har du för mobil i dagsläget? Hur mycket använder du den?

Av de alternativen, PS3. Men ska du köpa en telefon och ändå ska lägga ut en hel del pengar så hade jag lagt det på en av de nyare android-lurarna, typ Galaxy SIII

Jag skulle nog faktiskt ta Xbox 360 därför jag känner ett par som har det så an vi spela. Men det är ju bara jag.

Trådstartare #12
↗ till inlägget

Vad har du för mobil i dagsläget? Hur mycket använder du den?

Jag har en sony ericsson mobil, tjock som en tegelsten xD Och jag använder ju den oftast kanske en gång per dag för att kolla tiden, skicka sms, lyssna på musik då och då, ringer min föräldrar om jag behöver något.

15 Jun 2012
Trådstartare #13

Men jag skulle nog också tycka om att spela en hel del på TV:n. Det beror också lite på hur snabbt man tröttnar på en iPhone och Playstation/XboX

Förlåt för dubbel post >.> Jag glömde att man kunde redigera :S

Senast ändrad:

20 Jun 2012

Köp iPhone om du är social :P

Inte direkt för att spela med..

Men om du typ har en telefon som duger till vardagligt användande så ta Ps3an, har själv ett Xbox 360 sedan 2007 så njae :yucky:

↗ till inlägget

Men jag skulle nog också tycka om att spela en hel del på TV:n. Det beror också lite på hur snabbt man tröttnar på en iPhone och Playstation/XboX

Förlåt för dubbel post >.> Jag glömde att man kunde redigera :S

Har du en bra telefon som funkar nu så behåll den.

iPhone är bara överskattat.

Den är bra, men inte prisvärd.

Rötet att lägga till xbox 360 när många redan har röstat.

Iaf. Xbox är nog det bästa köpet enligt mig.

21 Jun 2012

Xbox då Minecraft finns till de ;|

Personligen tycker jag du ska införskaffa en Xbox 360, speciellt nu när dem är så billiga. Till exempel får du Xbox 360 + 3 spel och 3 månaders LIVE på CDON för bara 1700kr just nu :)

22 Jun 2012

PS3 !!!

Knark

iPhone! :cool:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in