💬
Logga in
Fuska.se

Saker Som Man

92 svar · startad

Nivå 12 · Mästerfuskare

Coola ner. Det är bara en tumregel. För att dö måste du typ äta upp minst en hel tub tandkräm. :P

24 Jan 2007
Nivå 5 · Fuskare

Råa ägg blandat med bakpulver eller nåt sånt. Det spyr man av.

6 Nov 2011
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Redbull med lite alkohol. OBS! Den blandningen är känd för att man dryckit för mycket och dött! Fungerar med andra drycker som innehåller taurin och kofein =)

*lycka till*

Om du kunde nåt om änmet så skulle du veta att det inte är dödligt att dricka taurin och alkohol på samma gång! Taurin är ett ämne som nästan alla djur tillverkar i sin kropp och det ämnet renar lever m.m

stuppiddd

ps. innan du skriver tillbaka vilken nörd jag är så tog jag reda på detta för att jag vill inte sleva i mig nåt (monster) jag inte vet vad det är. :P

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Om du kunde nåt om änmet så skulle du veta att det inte är dödligt att dricka taurin och alkohol på samma gång! Taurin är ett ämne som nästan alla djur tillverkar i sin kropp och det ämnet renar lever m.m

stuppiddd

ps. innan du skriver tillbaka vilken nörd jag är så tog jag reda på detta för att jag vill inte sleva i mig nåt (monster) jag inte vet vad det är. :P

Ingen risk han skriver tillbaka, inlägget är nästan fem år gammalt..

11 Nov 2011
Nivå 9 · Veteranfuskare

Enkelt, häll i lite emetikum som finns att köpa på apoteket.

Emetikum är "kräkmedel" som framkallar kräkningar vid förtäring. Apoteket säljer kräksirap i 60 ml förpakningar. Gissar på att dosering står på förpakningen. Troligen receptfritt.

http://www.apoteket.se/privatpersoner/rado...px?Varuid=30095

Fy fan vad den som dricker det kommer att må illa!

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Ingen risk han skriver tillbaka, inlägget är nästan fem år gammalt..

Han såg väl inte att det var ifrån 2007 antagligen.

OnT: Ät nånting som du inte tycker om, du lär du nog spy.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Han såg väl inte att det var ifrån 2007 antagligen.

OnT: Ät nånting som du inte tycker om, du lär du nog spy.

Obvious is Obviously

Tror ärligt talat att Trådskaparens vänner har blivit så gamla och förståndiga att de insett att man ska stå för vad man gör och att låtsas vara sjuk bara är ett spel för råttor.

Vi som har lite stake kan gå till läraren och säga att man inte är intresserad av att ta del av den kunskap läraren lär ut under lektionstid.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Obvious is Obviously

Tror ärligt talat att Trådskaparens vänner har blivit så gamla och förståndiga att de insett att man ska stå för vad man gör och att låtsas vara sjuk bara är ett spel för råttor.

Vi som har lite stake kan gå till läraren och säga att man inte är intresserad av att ta del av den kunskap läraren lär ut under lektionstid.

Coola killen 2011. Akta er, han har stake.

Kan mod låsa den tråd nu? Tack och tack

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Coola killen 2011. Akta er, han har stake.

Kan mod låsa den tråd nu? Tack och tack

Hellre det än vara någon pussy som råkar vara 'sjuk' under alla prov etc.

Nivå 12 · Mästerfuskare

Haha, Sveriges ungdom alltså. Det går verkligen utför :(

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Haha, Sveriges ungdom alltså. Det går verkligen utför :(

Det är bara att luta sig tillbaka och bevittna spektaklet.
Nivå 6 · Fuskare

Jepp, tragiskt med folk som tar ansvar för sin utbildning.

Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Det är bara att luta sig tillbaka och bevittna spektaklet.

Tyvärr så är de ju fortfarande en del av samhället, vilket betyder att det i slutändan kommer påverka oss.

Nivå 10 · Veteranfuskare

på våran får man bara E/G på ett prov som man är borta den dagen, om man inte är borta pga skolan

29 Jun 2012
Nivå 0 · Nykomling

Jag brukar bli lite förskyld när mina fötter är kalla. [:

Ska prova att äta en hel tandkrämstub nu! ... xD O.o

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag brukar bli lite förskyld när mina fötter är kalla. [:

Ska prova att äta en hel tandkrämstub nu! ... xD O.o

Avråder dig att göra det då man kan bli väldigt sjuk av det.
Nivå 13 · Mästerfuskare

Jag tror inte du klarar att äta en hel tub med tandkräm, och som Derf säger, du lär bli väldigt sjuk av det, potentiellt dö om du inte kommer iväg till sjukhus tillräckligt snabbt.

Nivå 9 · Veteranfuskare Knark

Det är inte farligt att äta tandkräm, beror bara lite på vilket märke det är på den. Äter du pepsodent kan du må riktigt dåligt. Men kläm i dig en tub Colgate så får du bara lite feber och kan va hemma :-)))

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Det är inte farligt att äta tandkräm, beror bara lite på vilket märke det är på den. Äter du pepsodent kan du må riktigt dåligt. Men kläm i dig en tub Colgate så får du bara lite feber och kan va hemma :-)))

Har du erfarenhet eller? Jag tänkte att det inte är direkt de nyttigaste sakerna i en tandkrämstub och det är ändå rätt stora kvantiteter.
Nivå 12 · Mästerfuskare

Flour finns väl i alla (?) tandkrämer, och det är ju giftigt.

http://www.fluoridealert.org/toothpaste.htm

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in