Hoppa till innehåll

Saker Som Man


Gäst alan.shalaji
 Dela

Rekommendera inlägg

Folk, ät inte mer tandkräm än vad som kan få plats på en vanlig svensk tandborste. Flour är giftigt. Man kan dö om man får i sig för mycket.

 

http://sv.wikipedia.org/wiki/Fluor

 

Man måste få i sig en ganska stor mängd för att kunna dö. En hel tandkrämstub eller ca 50 fluortuggummin.

Men om så stor mängd kan döda en så kan det knappast vara hälsosamt att ens ÄTA saker med fluor. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 92
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Som svar på Draghons inlägg... Fluor är ganska giftigt och det är samma fluor som i tandkräm.. Fluor finns i tandkräm och fluor tuggumin för att vara bakteriedödande... Om man får i sig för mycket fluor så klarar vissa delar av kroppen inte av att bearbeta giftet. Så det kan vara dödligt.

 

Jag har en grej senare som kan hjälpa er med erat skolk "godis" eller vad man nu ska kalla det :P Måste bara leta igenom mitt minne ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

"Innehållet av fluor i en tandkrämstub är tillräckligt för att döda ett tolvkilos barn. I USA är tandkrämstuber med fluor försedda med varningstext."

 

Tror dock ni väger mer än 12 Kg, men ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som svar på Draghons inlägg... Fluor är ganska giftigt och det är samma fluor som i tandkräm.. Fluor finns i tandkräm och fluor tuggumin för att vara bakteriedödande... Om man får i sig för mycket fluor så klarar vissa delar av kroppen inte av att bearbeta giftet. Så det kan vara dödligt.

 

Jag har en grej senare som kan hjälpa er med erat skolk "godis" eller vad man nu ska kalla det :P Måste bara leta igenom mitt minne ;)

 

Flourtuggumin har dessutom en laxerande effekt.

 

Måste era avatarer vara så lika ? Jag blir förvirrad :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hm, man kan ju alltid äta mycket godis, blir man att spy efter några timmar.

Så brukar jag göra för att slippa skolan.

Men det funkar inte alltid, ofta blir den diarée.

 

Eller om du vill defenetivt slippa skolan så dricker du en red bull med saltade chips till.

 

Eller om du vill bli å spy på direkten så har jag ett eget recept.

Men jag orkar inte skriva det här så ni får pm.a mig (det är av vanliga saker man har hemma i skafferiet)

O.B.S jag står inte för vad som händer med dig...O.B.S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst alan.shalaji

Hm, man kan ju alltid äta mycket godis, blir man att spy efter några timmar.

Så brukar jag göra för att slippa skolan.

Men det funkar inte alltid, ofta blir den diarée.

 

Eller om du vill defenetivt slippa skolan så dricker du en red bull med saltade chips till.

 

Eller om du vill bli å spy på direkten så har jag ett eget recept.

Men jag orkar inte skriva det här så ni får pm.a mig (det är av vanliga saker man har hemma i skafferiet)

O.B.S jag står inte för vad som händer med dig...O.B.S

 

Snälla skriv!

Snäääääääälla :visslar:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst alan.shalaji

Ta pannan mot elementet en kort stund och sen säger du att du har feber :) (dock inte för lång stund bara en kort stund så din panna blir lite varm)

 

Visst men jag bad om något som man kan stoppa i sig. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...