Hej alla forum läsare!
Jag tänkte fråga om ni kunde länka lite olika RSbot länkar så att jag kan ladda ner den och bota någon dag då jag spelar andra spel så att den botar själv medan jag spelar annat. :)
Mvh: Lampa
Hej alla forum läsare!
Jag tänkte fråga om ni kunde länka lite olika RSbot länkar så att jag kan ladda ner den och bota någon dag då jag spelar andra spel så att den botar själv medan jag spelar annat. :)
Mvh: Lampa
epicbot, sök lite innan du skriver en tråd.
Jag använde powerbot när jag spelade. powerbot.org
RSBOT RIGHT NOW UUUMAD
Rsbot, Powerbot eller epicbot är nog dom som dom flesta kör med. Personligen tycker jag om powerbot.
↗ till inläggetRsbot är väll Powerbot?Rsbot, Powerbot eller epicbot är nog dom som dom flesta kör med. Personligen tycker jag om powerbot.
Dom bytte namn på sidan för att dom blev stämda av Jagex efter vad jag minns
Ontopic: Epicbot eller Powerbot
Powerbot enligt mig
↗ till inläggetOkej det hade jag ingen aning om, Det är iaf dom jag har kört förut :)Rsbot är väll Powerbot?
Dom bytte namn på sidan för att dom blev stämda av Jagex efter vad jag minns
Ontopic: Epicbot eller Powerbot
Powerbot enligt mig
rsbot eller epicbot är dom som jag använder
Tycker epicbot är mycket sämre nu när man kör RSbot, Finns inte så många olika scripts till Epicbot som det finns till Rsbot.
↗ till inläggetNu blev det lite fel va?Tycker epicbot är mycket sämre nu när man kör RSbot, Finns inte så många olika scripts till Epicbot som det finns till Rsbot.
↗ till inläggetNej finns bra många fler scripts till Rsbot.. Och mer custom scripts, Såsom swamptoad picker och bots för cowhides, Scripts som gör quest och även Idungeon, Ja massvis med scripts.Nu blev det lite fel va?
↗ till inläggetBara jag som läser som en kratta, läste det tvärtom.Nej finns bra många fler scripts till Rsbot.. Och mer custom scripts, Såsom swamptoad picker och bots för cowhides, Scripts som gör quest och även Idungeon, Ja massvis med scripts.
Ja, Rsbot har många bra scripts, men se till att den är trusted för det finns möjlighet att hacka konton genom att lägga till vissa saker i scripten
↗ till inläggetHaha lugnt det, Jaså? Får kolla igenom trådarna först då :)Bara jag som läser som en kratta, läste det tvärtom.
Ja, Rsbot har många bra scripts, men se till att den är trusted för det finns möjlighet att hacka konton genom att lägga till vissa saker i scripten
Oh, Shit!
- Invalid Username Or Password
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in