💬
Logga in
Fuska.se

Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?

5 231 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag har spelat mycket gamla spel på senaste tiden. Jag spelade Mario Kart med mina syskon, haha, måste sätt roligt ut eftersom vi är ganska stora.

Sen har jag börjat spela Sims igen efter typ ... ett års paus?

Fick jävligt lust att spela Age of Empires, var nåt spel som är lika gammalt som mig. Jag spelade det när jag var cirka 8-9 år på en gammal windows 98 vi hade. Såg att det fanns massa uppföljare, och nu läser recensioner om spelen på GameReactor, kanske det är värt att köpa :)

Jag och mina polare hade en period där våra förfester innebar att dricka öl och spela Mario Kart 64 i ett par timmar ;)

AoE är ett fruktansvärt bra spel, tvåan är också skapligt, sen har jag inte spelat senare spel..

OnT:Har nyss införskaffat Darkest of Day och ska snart testa det, verkar riktigt spännande.

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag och mina polare hade en period där våra förfester innebar att dricka öl och spela Mario Kart 64 i ett par timmar ;)

AoE är ett fruktansvärt bra spel, tvåan är också skapligt, sen har jag inte spelat senare spel..

Haha, fan vad kul! Glömde dock säga att vi spelade DS och satt på flygplatsen och spelade och var allmänt högljudda :) Haha.

Ja, jag spelade ett sällskapsspel, The Settlers of Catan som handlar om att bygga och så, skaffa resurser osv, och efter det fick sån otrolig lust att spela Age of Empires :) Tvåan hade tydligen inte fått så bra av GameReactor, men trean hade fått en 8 :) Såg att det fanns online också, vilket var ganska nytt. Om det inte är sånt dumt WoW som kostar pengar varje månad och man dör om man inte spelar så ska jag nog kolla :)

Nivå 6 · Fuskare

Börjat spela Savage 2.

Nivå 6 · Fuskare

Lirar TF2

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag har spelat mycket gamla spel på senaste tiden. Jag spelade Mario Kart med mina syskon, haha, måste sätt roligt ut eftersom vi är ganska stora.

Sen har jag börjat spela Sims igen efter typ ... ett års paus?

Fick jävligt lust att spela Age of Empires, var nåt spel som är lika gammalt som mig. Jag spelade det när jag var cirka 8-9 år på en gammal windows 98 vi hade. Såg att det fanns massa uppföljare, och nu läser recensioner om spelen på GameReactor, kanske det är värt att köpa :)

Växte upp lite halvt med AOE, det är en bra spelserie. Man kommer ha kul med alla tre, men trean är väl det bästa.
24 Jul 2012
Nivå 9 · Veteranfuskare

Tror faktiskt jag hade ett demo eller något av första, för det skulle finnas Iron Age, men jag kunde aldrig uppgradera till det :S

SÅ... kanske jag kan hitta något slags paket med alla spelen för jag vill spela ettan :) Men tror inte det är så lätt att få tag på ett spel från 1997.

Men att kolla trean vore ju inte dumt. Möjligt att det finns på webhallen. Tvåan verkar inte dålig heller, vem bryr sig att det är dåligt ljud och grafik på NDS?

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Börjat spela Savage 2.

Offtopic: Woooooo! Jag trodde att jag typ var ensam som spela det. Vi borde spela nån gång!

Ontopic: Jag har börjat med Pokémon Conquest som är mycket kul. Jag spelar Minecraft nu och testar olika moddar.

Senast ändrad:

Nivå 13 · Mästerfuskare

Spelar igenom X-Men Origins Wolverine på hard och försöker hitta alla collectibles samtidigt så jag kan få 1000G på det.

25 Jul 2012
Nivå 6 · Fuskare

Spelar alla dessa spel jag köpte på Summer Sale

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Tror faktiskt jag hade ett demo eller något av första, för det skulle finnas Iron Age, men jag kunde aldrig uppgradera till det :S

SÅ... kanske jag kan hitta något slags paket med alla spelen för jag vill spela ettan :) Men tror inte det är så lätt att få tag på ett spel från 1997.

Men att kolla trean vore ju inte dumt. Möjligt att det finns på webhallen. Tvåan verkar inte dålig heller, vem bryr sig att det är dåligt ljud och grafik på NDS?

Tvåan är den bästa.

OnT: Spelar DayZ med några polare.

26 Jul 2012
Nivå 5 · Fuskare

Avslutade just en runda Super Monday Night Combat.

Bara 800 CC kvar tills att man kan köpa artemis! :D

Nivå 2 · Novis

Thihih Tog och tankade ner en riktig klassiker igår: Scarface - The World Is Yours. Rekomenderar Detta spel.

4 Aug 2012
Nivå 5 · Fuskare

Tillfredställer mitt behov av exp i Runescape.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Funderar på om jag ska livestreama när jag spelar lite Touhou.

5 Aug 2012
Nivå 8 · Veteranfuskare

Joinat Dark Brotherhood i Skyrim, nu blir det att att sätta Skyrim i skräck. :D

Nivå 10 · Veteranfuskare

Avslutade precis lite Technic Pack i Minecraft.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #4897

Klarade precis Conduit 2 till Nintendo Wii.

Ganska förfärlig upplevelse.

4/10.

6 Aug 2012
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Klarade precis Conduit 2 till Nintendo Wii.

Ganska förfärlig upplevelse.

4/10.

Ganska besviken att du inte skrev en lång fin artikel om det, eller har du slutat med det? :(
14 Aug 2012
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #4899

Allright så då var även Bulletstorm avklarat. Måste säga att detta spelet växte på mig från början till slut. Tyckte till en början att det var lite väl överdrivet, halvkass dialog och ganska repetativt. Men ja lärde mig till slut både gilla story och spelkänsla efter lärt mig alla vapen och dess olika funktioner. Spelet är dessutom riktigt snyggt och bjuder på många episka miljöer.

En av bulletstorms många olika fiender.

Bulletstorm får 7/10.

Definitivt ett spel alla galna FPS-älskare bör gilla!

Nivå 8 · Veteranfuskare

Tränar Starcraft II.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in