en liten grej jag gjorde med min gt gubbe xD
om ni vill veta hur man gör kan jag lägga upp en förklaring :3
en liten grej jag gjorde med min gt gubbe xD
om ni vill veta hur man gör kan jag lägga upp en förklaring :3
Fett snyggt. 5/5
↗ till inläggetFett snyggt. 5/5
haha tack så mycket :D
shhiiiiet va nice, hur gör man???
rätt najs ändå, bra jobbat.
↗ till inläggetshhiiiiet va nice, hur gör man???
ska ladda upp en info bild XD
↗ till inläggeträtt najs ändå, bra jobbat.
haha tack :D
Bra jobbat!
↗ till inläggettack :)Bra jobbat!
Snyggt!
↗ till inlägget:)Snyggt!
skit coolt, hur gör man????????
↗ till inläggetFinns en guide här i dator forumet som trådskaparen gjort.skit coolt, hur gör man????????
↗ till inläggetDet var ju inte det han frågade :_ han frågade hur man gör, ser du dålig eller!?!?!Finns en guide här i dator forumet som trådskaparen gjort.
↗ till inläggetVad synd då. Ser du dålig? Heter det inte dåligt?Det var ju inte det han frågade :_ han frågade hur man gör, ser du dålig eller!?!?!
↗ till inläggetAlla vet att det heter dålig, gick du inte i skolan eller?Vad synd då. Ser du dålig? Heter det inte dåligt?
↗ till inläggetDet heter ser du dåligt. Nej det kanske jag inte gjorde, Vad ska du göra åt det? Gå hem och fortsätt sug på tutten lilla du.Alla vet att det heter dålig, gick du inte i skolan eller?
↗ till inläggetJag är ingen tjej så hur ska jag kunna suga på tutten? :bah:Det heter ser du dåligt. Nej det kanske jag inte gjorde, Vad ska du göra åt det? Gå hem och fortsätt sug på tutten lilla du.
↗ till inläggetDär inser man hur ung du är, Med tanke på att du inte förstod. Vet du vad en tutte är?Jag är ingen tjej så hur ska jag kunna suga på tutten? :bah:
↗ till inläggetdu kanske har manboobs??? eller om du inte har det så kan du klämma åt runt om så att det blir en mini-tutte!!! fast jag tror han menar en napp :oJag är ingen tjej så hur ska jag kunna suga på tutten? :bah:
↗ till inläggetAlla vet ju att det är bröst :meddum:Där inser man hur ung du är, Med tanke på att du inte förstod. Vet du vad en tutte är?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in