💬
Logga in
Fuska.se

Ditt Senaste Köp

403 svar · startad

CS:GO

↗ till inlägget

Förstår inte tjusningen med AC/DC, men jävligt snygg plånbok i alla fall. :)

OnT: http://www.4sound.se/itempg.aspx?id=2320&artno=82598

plus stativ, sladd och väska.

Fungerar den bra, och är ljudkvalitén bra?

31 Aug 2012

En ugnsform och rivjärn.

1 Sep 2012
↗ till inlägget

Fungerar den bra, och är ljudkvalitén bra?

Jadå. :D Skolan kräver att vi har mick, så vi i klassen har varit och testat olika och så. Den här är mest prisvärd och bäst. :)
2 Sep 2012

2 cheesburgers

Celtic Talisman, Irish Flake och Vanilla Cream.

3 Sep 2012
↗ till inlägget

Förstår inte tjusningen med AC/DC, men jävligt snygg plånbok i alla fall. :)

OnT: http://www.4sound.se/itempg.aspx?id=2320&artno=82598

plus stativ, sladd och väska.

dom är så simpla men ändå grymma, deras scenframträdande är helt fantastiskt. dom har extremt många bra låtar! lyssna på låten "ride on" helt lugn och bluesig medans typ "let there be rock" är en riktig rocklåt!

ONT: köpte ett par till par JVC hörlurar som är lite större än mina gamla!

post-70720-1346697749_thumb.jpg

Senast ändrad:

4 Sep 2012
Knark

3 Dr Pepper

5 Sep 2012

Toalett papper.

4 munkar. :wub:

6 Sep 2012
↗ till inlägget

4 munkar. :wub:

+ en cola

Guild Wars 2 :)

7 Sep 2012
↗ till inlägget

Låter väldigt frestande.

OnT: Hårgelé

Menar du att det fortfarande finns folk som använder hårgelé? Trodde den trenden dog ut helt och hållet för ett antal år sedan..

Ont: En stock Göteborgs Rapé samt tre st. lövbiffar. Det är ju ändå fredag!

↗ till inlägget

Menar du att det fortfarande finns folk som använder hårgelé? Trodde den trenden dog ut helt och hållet för ett antal år sedan..

Tydligen inte.

Ontopic: 2st 2-liter cola, två Marabou Mjölkchoklad med Nonstop samt ett paket glass.

↗ till inlägget

Vad menar du? Menar du att det är mer coolt att använda vax och hårspray istället eller? Jag vet inte ens skillnaden mellan gelé och vax.
↗ till inlägget

Bryr mig faktiskt inte så mycket om vad som är inne och vad som är inte, tycker mer om att använda hårgelé. Men va fan, då måste ju jag byta till hårwax om jag har halkad efter så mycket. :o

Senast ändrad:

Hårgelé funkar bra för mig. :P

Vax verkar mer bra om man vill ha spikigt hår, och det är inte riktigt det jag siktar på.

Ah, om man vill ha det uppsatt och styla håret lite mer så är väl vax bättre. Men om man vill har det liggande så är hårgelé mer chill. :P

OnT: 4 munkar och en Dr.Pepper cherry.

Senast ändrad:

8 Sep 2012
↗ till inlägget

Bryr mig faktiskt inte så mycket om vad som är inne och vad som är inte, tycker mer om att använda hårgelé. Men va fan, då måste ju jag byta till hårwax om jag har halkad efter så mycket. :o

Jag inser att jag uttryckte mig lite knasigt. Menade inte riktigt 'trenden', utan menade mer om det fanns kvar att köpa fortfarande, har inte sett nån hårgelé på många år vad jag kan minnas. Men åandra sidan har jag ju inte letat.

Så inget illa menat mot er som använder det, ni får ha det ni tycker fungerar bra..

OnT:Kräftor, ikväll blir det skiva!

↗ till inlägget

utan menade mer om det fanns kvar att köpa fortfarande, har inte sett nån hårgelé på många år vad jag kan minnas. Men åandra sidan har jag ju inte letat.

Konstigt, jag hittar hårgelé bredvid vaxburken i hemköp. :P
4 Oct 2012

post-59991-1349364118_thumb.jpg

En Targuns-datorväska.

24-pack med coca-cola

3 matte böcker, 1c, 2c och 3c.

Två marabou mjölkchoklad samt två paket med klubbor.

Köpte inte allt på samma dag, men det är ungefär det jag har köpt under veckan så...

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in