tja kristus här
jag försöker ha en bild i min signatur men det går inte den röda rutan kommer upp och jag tvivlar på att bilden jag försöker ha är för stor eller för liten mm varför går det inte tack på förhand mvh kristus B)
tja kristus här
jag försöker ha en bild i min signatur men det går inte den röda rutan kommer upp och jag tvivlar på att bilden jag försöker ha är för stor eller för liten mm varför går det inte tack på förhand mvh kristus B)
Jag rapporterade detta problem till admin igår och det verkar vara något knas i koden...
oki bra job
hallå blir det nån fix
Tyvärr är det inget som prioriteras just nu då det jobbas med andra delar av Fuska som ligger högre upp på prio-listan.
Min bild är 225x68 och jag minns att jag gjorde den så stor som gick. Men din är 76 pixlar hög. Kan du prova och minska det? Prova att bara kopiera min signaturbild till din signatur. Den ska också vara under 4kb.
Förklarar inte hur loopen lyckats knöka in en signatur på 500x200 px och 213 kb.
Ajuste, det glömde jag...
↗ till inläggettack wasd min räddare i nöden min ängel i helvetet mitt hopp över bäcken min ketchup på korven :wub:Min bild är 225x68 och jag minns att jag gjorde den så stor som gick. Men din är 76 pixlar hög. Kan du prova och minska det? Prova att bara kopiera min signaturbild till din signatur. Den ska också vara under 4kb.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in