💬
Logga in
Fuska.se

Legalisera Cannabis!

36 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Ja!

Cannabis har aldrig dödat någon, så varför ska det vara förbjudet?

Låt folk vara höga, era jävla sossar!

Bara lyssna!

OCH RÖK MER CANNABIS! <3

Tack för mig!

Nivå 10 · Veteranfuskare

Alla som röker cannabis dör, så är det bara.

Nivå 9 · Veteranfuskare Knark

de e GÖTT att blazea o ja har inte dött iallafall

Nivå 4 · Lärling

Gå till regeringen och säg detta. Vi är inte dom som styr landet.

29 Dec 2012
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Ja!

Cannabis har aldrig dödat någon, så varför ska det vara förbjudet?

Låt folk vara höga, era jävla sossar!

Bara lyssna!

OCH RÖK MER CANNABIS! <3

Tack för mig!

Däremot så blir man lika snabbtänkt som en trasig gräsklippare, när THC'et simmar runt i din hjärnkanals fettdepåer. Tror också Cannabis har dödat många bakom ratten.

Sen är också rök i sig inte bra att få in i lungorna, så cancer kan förekomma där.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Sen är också rök i sig inte bra att få in i lungorna, så cancer kan förekomma där.

Men då är det ju inte just cannabisen som är farlig i det läget.

Då måste det vara lika farligt att grilla i dålig ventilation ;)

Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Det är visserligen farligt, men inte av samma anledning som rökning. Att grilla där det är dåligt ventilerat kan leda till kolmonoxidförgiftning. Det är därför man bara grillar utomhus ;)

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Om jag inte röker cannabis blir jag odödlig?

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Om jag inte röker cannabis blir jag odödlig?

Har jag aldrig påstått.
31 Dec 2012
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Klart det är, många kan tycka att Cannabis inte kan ge nån abstinens, men det gör det såklart.

Det är ju såklart inte det är värre än alkohol, rent skademässigt. Det är däremot inte lika lätt

att tjäna pengar på Cannabis, som alkohol. Det kommer hittas sätt att göra det på, däremot inte i dagsläget.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Korrekt. Det är vetenskapligt bevisat att 100% av de som har rökt cannabis dör. Dock är det också vetenskapligt bevisat att 100% av folk som dricker vatten dör :(
2 Jan 2013
Nivå 1 · Novis

röker på varrje dag ändå det spelar ingen råll om polisen säjerr att jag får eller inte gör det ända -_-

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

röker på varrje dag ändå det spelar ingen råll om polisen säjerr att jag får eller inte gör det ända -_-

Jag vill bli som dig.
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Se upp allihopa, vi har en dålig röv här borta.
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Se upp allihopa, vi har en dålig röv här borta.

Inte att leka med.

3 Jan 2013
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Inte att leka med.

Jag leker med det jag vill.
Nivå 8 · Veteranfuskare

LoL.

Läs på.

Mooze out.

17 Jan 2013
Nivå 8 · Veteranfuskare

Man bör hålla sig borta från droger. Visst kan man testa men då är det större chans att man vill göra det igen sen.

Sedan att folk säger att cannabis inte är farligt vet nog inte vad dom pratar om. Folk säger ju att alkohol är farligare, men det har nog att göra med att det faktiskt är lagigt och att det är fler som brukar det än vad det är med cannabis.

8 Feb 2013
Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Man bör hålla sig borta från droger. Visst kan man testa men då är det större chans att man vill göra det igen sen.

Sedan att folk säger att cannabis inte är farligt vet nog inte vad dom pratar om. Folk säger ju att alkohol är farligare, men det har nog att göra med att det faktiskt är lagigt och att det är fler som brukar det än vad det är med cannabis.

Åh ibland är du för underbar. Man ska hålla sig borta från droger ändå är du nog utan större tvekan i övre halvan av medlemsskaran som brukar mest etanolhaltiga drycker, vad du har för snus- och cigarettvanor vet jag inte men jag skulle gissa på att du provat både en och två gånger åtminstone. Sen att man skulle fastna lättare om man testar är ju lite av ett två tveeggat svärd. Visst om man aldrig testar kan man liksom inte fastna, men det är lite som att säga "om man inte somnar är man vaken". Sen kan man ju alltid snetrippa som på alla droger (eller alla upplevelser överhuvudtaget) och då lär man ju om något vara mindre sugen på att prova igen. Du som implicerar att cannabis är farligt kan antagligen lika mycket om det som de som säger att de inte är farligt så det är helt jävla meningslöst för dig att ens slänga dig in en sån här diskussion. Sen om att alkohol är farligare orkar jag inte ens kommentera på, så urbotat korkat och dåligt underbyggt argument.
Nivå 8 · Veteranfuskare

Tss. Titta bara på hur dom flesta pundarna beter sig och vad dom har för vanor så förstår du väl ändå att det förstör. Samma sak är det väl med alkohol men det är lagligt.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in