💬
Logga in
Fuska.se

Android 4.12

5 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Hej. Vad är det för skillnad mellan Android 4.1.2 och 4.1.1?

Nivå 7 · Fuskare

Enligt min snabba google sökning innehåller 4.1.2 förbättrad mjukvarustabilitet, prestandaförbättringar och ett antal buggfixar

11 Jan 2013
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #3

Okej tack, jag googlade lite med telefon men hittade inget och hade inte sån lust att sitta med telefon...

Men är det bara jag som har upplevt att mim S3a startat om random när jag hållits på med den?

Igår läste jag folk om att deras telefon startades om av Chrome? För igår satt jag precis med Chrome och surfade med telefon, så startade den om random.

Skrivet från telefon, därför stavfel...

12 Jan 2013
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Okej tack, jag googlade lite med telefon men hittade inget och hade inte sån lust att sitta med telefon...

Men är det bara jag som har upplevt att mim S3a startat om random när jag hållits på med den?

Igår läste jag folk om att deras telefon startades om av Chrome? För igår satt jag precis med Chrome och surfade med telefon, så startade den om random.

Skrivet från telefon, därför stavfel...

Min har också startat om av sig själv både före och efter uppdateringen. Händer kanske 2-3 gånger i månaden så för mig är det dock inget jätteproblem, även om det såklart är irriterande. Använder också chrome så det kan ju vara därför, minns dock inte om det bara hänt när jag använt chrome.

Senast ändrad:

13 Mar 2013
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #5

Slutade använda Chrome och nu har den inte startat om nångång sen typ december/januari  :wub:  :P 

Nivå 6 · Fuskare

Vart tog snacket om din förbannade tegelsten vägen? DU MÅSTE HA EN ALLA MÅSTE HA EN :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in