Vi har fastnat i Mulle upptäcker rymden. Är på planeten Europa och ska borra i is men det fungerar inte. Hur gör man ? Är det någon som vet så att barnen kan spela vidare ??
Tacksam för hjälp av alla de slag.
Vi har fastnat i Mulle upptäcker rymden. Är på planeten Europa och ska borra i is men det fungerar inte. Hur gör man ? Är det någon som vet så att barnen kan spela vidare ??
jag tror inte det är många som spelar Mulle mäck på forumet :D
↗ till inläggetVi har fastnat i Mulle upptäcker rymden. Är på planeten Europa och ska borra i is men det fungerar inte. Hur gör man ? Är det någon som vet så att barnen kan spela vidare ??
Jag vet inte
Finns det ett då man är i rymnden också?
Visste bara om båtar.bilar,hus och flygplan.
Men det kanske beror på att jag inte spelar såna spel längre
Oj, Mulle Meck i rymden. Det var något nytt :D, jag har dock ingen aning hur man ska göra tyvärr.
Sry ingen aning
Har kollat på
sökt på google, inte hittat något..
Lösning: Sträck ut kranarmen så långt det går och borra in i ishögens högra ände med borren inställd snett uppifrån höger rakt inemot den stenklump man kan se; Viola! Stenen är snart din!
i isen fins en sten där bak boren ska bak sen in i stenen sen har du klarat spele :gitarr: :gitarr: :gitarr: t
Sry ingen aning
samma här de var länge sen jag körde de :D
ska man inte landa på solen?
↗ till inläggetJa, men hur gör man för att borra? Det berättar inte Mulle Meck. Är det bara att hålla piltangenten nertryckt? Jag har försökt att borra men inte lyckats. Det måste i så fall vara väldigt noga var man borrar.Lösning: Sträck ut kranarmen så långt det går och borra in i ishögens högra ände med borren inställd snett uppifrån höger rakt inemot den stenklump man kan se; Viola! Stenen är snart din!
↗ till inläggetHar prövat, fungerar ej. Hur gör man för att borra? Är det noga var man placerar borren?i isen fins en sten där bak boren ska bak sen in i stenen sen har du klarat spele :gitarr: :gitarr: :gitarr: t
↗ till inläggetIngen som vet och som kan svara?Har prövat, fungerar ej. Hur gör man för att borra? Är det noga var man placerar borren?
Om ingen svarar betyder det vanligtvis att de inte kan hjälpa dig, för om man svarar på en tråd utan att bidra till diskussionen så kallas det spam. (se §3.9 i reglerna) :)
↗ till inläggetEller så är det någon som vet, men som inte behagar svara av någon anledning.Om ingen svarar betyder det vanligtvis att de inte kan hjälpa dig, för om man svarar på en tråd utan att bidra till diskussionen så kallas det spam. (se §3.9 i reglerna) :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in