💬
Logga in
Fuska.se

Upptäck Rymden Med Mulle Meck

15 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Vi har fastnat i Mulle upptäcker rymden. Är på planeten Europa och ska borra i is men det fungerar inte. Hur gör man ? Är det någon som vet så att barnen kan spela vidare ??

Tacksam för hjälp av alla de slag.

Nivå 3 · Lärling

jag tror inte det är många som spelar Mulle mäck på forumet :D

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Vi har fastnat i Mulle upptäcker rymden. Är på planeten Europa och ska borra i is men det fungerar inte. Hur gör man ? Är det någon som vet så att barnen kan spela vidare ??

Tacksam för hjälp av alla de slag.

Jag vet inte

Nivå 5 · Fuskare

Finns det ett då man är i rymnden också?

Visste bara om båtar.bilar,hus och flygplan.

Men det kanske beror på att jag inte spelar såna spel längre

Nivå 11 · Veteranfuskare

Oj, Mulle Meck i rymden. Det var något nytt :D, jag har dock ingen aning hur man ska göra tyvärr.

Sry ingen aning

Nivå 7 · Fuskare

Har kollat på

http://www.mullemeck.se/

http://www.levande.se

http://www.panvision.com/

sökt på google, inte hittat något..

30 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

Lösning: Sträck ut kranarmen så långt det går och borra in i ishögens högra ände med borren inställd snett uppifrån höger rakt inemot den stenklump man kan se; Viola! Stenen är snart din!

31 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

i isen fins en sten där bak boren ska bak sen in i stenen sen har du klarat spele :gitarr: :gitarr: :gitarr: t

Sry ingen aning

samma här de var länge sen jag körde de :D

23 Feb 2007
Nivå 3 · Lärling

ska man inte landa på solen?

20 Sep 2012
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Lösning: Sträck ut kranarmen så långt det går och borra in i ishögens högra ände med borren inställd snett uppifrån höger rakt inemot den stenklump man kan se; Viola! Stenen är snart din!

Ja, men hur gör man för att borra? Det berättar inte Mulle Meck. Är det bara att hålla piltangenten nertryckt? Jag har försökt att borra men inte lyckats. Det måste i så fall vara väldigt noga var man borrar.
15 Jan 2013
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

i isen fins en sten där bak boren ska bak sen in i stenen sen har du klarat spele :gitarr: :gitarr: :gitarr: t

Har prövat, fungerar ej. Hur gör man för att borra? Är det noga var man placerar borren?
18 Jan 2013
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Har prövat, fungerar ej. Hur gör man för att borra? Är det noga var man placerar borren?

Ingen som vet och som kan svara?

Senast ändrad:

Nivå 13 · Mästerfuskare

Om ingen svarar betyder det vanligtvis att de inte kan hjälpa dig, för om man svarar på en tråd utan att bidra till diskussionen så kallas det spam. (se §3.9 i reglerna) :)

Senast ändrad:

19 Jan 2013
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Om ingen svarar betyder det vanligtvis att de inte kan hjälpa dig, för om man svarar på en tråd utan att bidra till diskussionen så kallas det spam. (se §3.9 i reglerna) :)

Eller så är det någon som vet, men som inte behagar svara av någon anledning.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in