Oki, jag har tagit några screenshots på mitt hus i minecraft (F2 in game), men jag vet int hur man öppnar dom. Kan int hitta dom nånstans, snälla hjälp. Har tyvärr windows 8 :(
Hjälp Med Mc På Win 8
Finns typ int på Windows 8, windows 8 suger
Antagligen är det du som suger. Googla eller nåt
↗ till inläggetAntagligen är det du som suger. Googla eller nåt
Du behöver ju int vara dum...vafan, jag frågar om hjälp bara
↗ till inläggetFinns typ int på Windows 8, windows 8 suger
Då rekommenderar jag att du uppgraderar till Windows 7. Eller till Linux om du är cool.
↗ till inläggetDå rekommenderar jag att du uppgraderar till Windows 7. Eller till Linux om du är cool.
*nedgraderar.
↗ till inläggetDu behöver ju int vara dum...vafan, jag frågar om hjälp bara
Jag är hemskt ledsen det ska inte ske igen
↗ till inläggetDå rekommenderar jag att du uppgraderar till Windows 7. Eller till Linux om du är cool.
Jag varken kan eller pallar göra de :(
Annars kan du ju bara gå in i filerna genom texturepacks.
Dock vet jag att Windows 8 är bland det sämsta Operativsystemet. Men finns det inte kör? Annars hittar du det via CTRL + ALT + DELETE där du startar Aktivitetshanteraren och igenom den kan starta kör. Där skriver du %appdata% om du får upp kör fönstret. Det måste finnas ett sådant i Aktivitetshanteraren.
Jag hittade "run" man fick söka via nån snabbmeny eller nått, men tack ändå
Run ska man kunna få upp genom att trycka på [windowstangenten] + R. Skriver du in %appdata% borde du komma till Application Data och hitta .minecraft-mappen. Därifrån är det lätt att hitta screenshots etc. Nu vet jag ju inte om win8 har gjort något annorlunda med filsystemet men med tanke på hur liknande alla tidigare windowsutgåvor är varandra så känns det osannolikt. windows verkar för det mesta bara stuva om det grafiska mellan sina OS men själva filsystemen fungerar typ identiskt sen windows 3.1
↗ till inläggetDu vet inte vad ett filsystem är. Mappen %appdata% finns dessutom på olika ställen i XP, vista och W7.Run ska man kunna få upp genom att trycka på [windowstangenten] + R. Skriver du in %appdata% borde du komma till Application Data och hitta .minecraft-mappen. Därifrån är det lätt att hitta screenshots etc. Nu vet jag ju inte om win8 har gjort något annorlunda med filsystemet men med tanke på hur liknande alla tidigare windowsutgåvor är varandra så känns det osannolikt. windows verkar för det mesta bara stuva om det grafiska mellan sina OS men själva filsystemen fungerar typ identiskt sen windows 3.1
Nvm
Jag har låst mig vid att Windows 8 är ganska dåligt.