💬
Logga in
Fuska.se

Feedback-Tråden

578 svar · startad · 🔒 låst

↗ till inlägget

Nej, då blir det ett onödigt inlägg vilket jag skriver.

Däremot +1 och 3 meningar text som tillför något blir inget onödigt inlägg.

Vill du bara skriva +1 så gillar du inlägget bara. Men tanken är inte att man bara skall +1 allt för då försvinner ev. framtida diskussion. Därav är även +1 begränsat.

Ahh ! Förstog nu när jag lästa texten igen :S hehe  (ny vaken)

Måste återigen berömma dig admin för att du håller oss uppdaterade. Det är ashärligt att se vad som blir uppdaterat och att det blir det. Sidan känns mycket mera levande tack vare det.

6 gillar det här — visa vilka
21 May 2013

Man kan bara se 12 vänner i profilen i taget. Jag tycker det vore som förut att man kan se en lista.

22 May 2013
↗ till inlägget

Man kan bara se 12 vänner i profilen i taget. Jag tycker det vore som förut att man kan se en lista.

Gå till din profilhuvudsida, klicka på vänner i listan till vänster, profit!
24 May 2013
Bossen Admin
Trådstartare #285

Någon feedback på nyheterna på första sidan?

Är det rätt form av nyheter tycker ni?

Är det presenterat på ett bra sätt? Personligen har jag funderat på att försöka separera på nyheterna lite mer, de som kommer i följd. Nu blir det kanske lite rörigt med många bilder nära inpå varandra?

Vad tycker ni om sidan man får upp när man klickar på en nyhet?

Några övriga förbättringar eller förändringar kring nyheterna och dess upplägg?

Ja det blir lite rörigt.
Sätt ett tomt fält mellan varje nyhet, så man kan skilja dom åt.
Jag tyckte dom kom lite tätt inpå varandra.

↗ till inlägget

Ja det blir lite rörigt.

Sätt ett tomt fält mellan varje nyhet, så man kan skilja dom åt.

Jag tyckte dom kom lite tätt inpå varandra.

Eller ett streck <hr> eller något i den stilen.

27 May 2013

Det spökar med datum och tiden.

det stod att jag skrev ett inlägg klockan 5 imorse när jag sov. (Var inne på mobil när jag såg det.)

↗ till inlägget

Någon feedback på nyheterna på första sidan?

Är det rätt form av nyheter tycker ni?

Är det presenterat på ett bra sätt? Personligen har jag funderat på att försöka separera på nyheterna lite mer, de som kommer i följd. Nu blir det kanske lite rörigt med många bilder nära inpå varandra?

Vad tycker ni om sidan man får upp när man klickar på en nyhet?

Några övriga förbättringar eller förändringar kring nyheterna och dess upplägg?

Mja de olika rubrikerna ser lite grann ut som underrubriker i en större artikel, försök gör något åt det, bättre seperation eller större/tydligare titel.
31 May 2013
Bossen Admin
Trådstartare #290

Första sidan har fått en liten update:

http://www.fuska.se/

Väldigt svårt att få till det bra, men tycker det blev mycket bättre nu iaf. Vad säger ni?

Större font på rubriker och bättre avskiljning mellan nyheterna eller vad är det du har gjort?

3 Jun 2013

[rulla=red]Tyvärr admin jag får inte alla BB-Code script att fungera. [/rulla]
Käraste Admin kan du kolla upp det? måste man skriva Option?

[blinka] Blinka går inte D:[/blinka]

Senast ändrad:

Bossen Admin
Trådstartare #293

Blir nog en upprensning bland de.. Bland annat så försvinner nog blink. Tror det kan vara så att den inte är tillåten i HTML5 som forumet kör i dess ursprungliga skick.

↗ till inlägget

[rulla=red]Tyvärr admin jag får inte alla BB-Code script att fungera. [/rulla]

Käraste Admin kan du kolla upp det? måste man skriva Option?

[blink] Blinka går inte D:[/blink]

Är det inte [blinka]"blinka"[/blinka] på fuska? Själv ser jag inga problem med att ha kvar de BB-codes som finns. Det finns ju regler om att inte använda dem om det inte passar, så ser ingen anledning till att ta bort dem. Bara för att du admin eller någon annan specifik person inte kan komma på ett vettigt användningsområde för det betyder det inte att det inte finns.
Epixa gillar det här

//det var inget.

Inget jag failade stort när jag skulle byta namn. :'((

Senast ändrad:

9 Jun 2013
Bossen Admin
Trådstartare #296

Då ska vi se om vi kan få ett nytt skal till forumet kommande vecka som följer Fuskas design lite mer. Som tidigare sagt så kommer det nuvarande skalet att behållas som ett extra skal.

10 Jun 2013
↗ till inlägget

Då ska vi se om vi kan få ett nytt skal till forumet kommande vecka som följer Fuskas design lite mer. Som tidigare sagt så kommer det nuvarande skalet att behållas som ett extra skal.

Gör bara inga JÄTTE ändringar! ^^

↗ till inlägget

OFF-TOPIC: Om du lägger en CSS fil försäg så skulle jag kunna ändra riktigt mycket i kommande TEMA. Men Som nu är CSS scriptet inbäddat i HTML-filen och då blir det lite svårare.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

OFF-TOPIC: Om du lägger en CSS fil försäg så skulle jag kunna ändra riktigt mycket i kommande TEMA. Men Som nu är CSS scriptet inbäddat i HTML-filen och då blir det lite svårare.

Använd jQuery.
Bossen Admin
Trådstartare #300

Hade också föredragit en fil, men IPB envisas med att bädda in, varför vet jag inte. Har iaf undersökt det och inte hittat någon enkel och bra lösning. Men finns ju olika sett att läsa av det som sagt.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.