💬
Logga in
Fuska.se

Officiella Turftråden För Fuskas Liga

16 svar · startad

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin
Trådstartare #1
Då har vi på Fuska nu skaffat en egen Fuskaliga som använder sig av spelet Turf som finns till Android och iPhone.

Spelet går ut på att man ska ta zoner med hjälp av sin mobil. Man går helt enkelt till en zon som ligger någonstans ute och tar över den. För detta så får man poäng för att man tagit över zonen samt en mindre summa poäng per timme som man lyckas behålla zonen.

Mer information finns på www.turfgame.com.

Fuskas liga för Turf finns här: http://www.fuska.se/onlinespel/turf

Registrera en ny användare på Turf idag och ta minst en zon. Gå därefter med i Fuskas liga och skriv i den här tråden så får du 500 FuskaMynt!

24 Dec 2013
Trådstartare #2

Ingen mer än Gudas som provat?

25 Dec 2013
Nivå 4 · Lärling

Sådärja, är med

admin reagerade på det här
Nivå 4 · Lärling

Har inte haft chans att få några poäng då det inte finns så många där jag bor.

Men det verkar annars ganska nice. :D

Trådstartare #5

Ok, det var ju synd. Men visst, det finns en del platser som har rätt få zoner dessvärre. Du kanske kan skicka in förslag på zoner till dem.

29 Dec 2013
Nivå 10 · Veteranfuskare

Reggade, men det fanns inga zoner alls där jag bor, i så fall hade jag varit tvungen att pendla in till Göteborg..

Trådstartare #7

Synd det, dessvärre så saknas det zoner på vissa håll. Men samtidigt så brukar de finnas iaf något på mindre orter.

30 Dec 2013
Nivå 5 · Fuskare ImbazFührer

Jodå nu är jag med, men bor hyfsat avsides från någon av zonerna..

Senast ändrad:

3 Jan 2014
Trådstartare #9

På söndag kl 12.00 så börjar en ny runda i Turf! Vore kul om fler försökte delta =)

Nivå 9 · Veteranfuskare

Jag kan tyvärr inte delta men jag gillar helt klart idén, mer sånt här är trevligt. :)

5 Jan 2014
Trådstartare #11

Som sagt, om en timme så blir det ny runda! Perfekt tillfälle att ge sig ut och plocka medaljen Neutralizer som man får genom att ta 20 neutrala zoner (dvs gula) inom 5 timmar. Kl 12 så blir alla neutrala.

Nivå 4 · Lärling

Blir så jobbigt för mig att ta zoner då jag inte har nån cykel, men åtminstone lyckas jag skydda zonen jag har precis utanför fönstret

http://turfgame.com/map/FriendCity

EDIT: "För varje avslutad runda så delas följande priser ut: 1:a 1000 FuskaMynt, 2:a 500 FuskaMynt, 3:a 250 FuskaMynt."

Såvitt jag vet var jag 2a, jag har inte fått dessa 500 mynt..?

Senast ändrad:

11 Jan 2014
Nivå 8 · Veteranfuskare

Sådärja, nu är jag med.

23 Mar 2014
Trådstartare #14

Kom igen nu =) Är det bara jag som Turfar? Anmäl er och ut i det fina vädret och plocka lite zoner.

Dave37 och WASD reagerade på det här
8 Apr 2014
Nivå 10 · Veteranfuskare

Turf gillar inte Nödinge-Nol

Trådstartare #16

Nej, tråkigt nog så är det på vissa håll dåligt med zoner. Men vill minnas att man kan tipsa om zoner någonstans på deras sida (kanske i deras forum?).

10 May 2014
Trådstartare #17

Det har på senare tid fyllts på med mycket Turfzoner så ett tips kan vara och se om det blivit bättre för er som saknade zoner.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in