↗ till inläggetTvå syskon får älska varandra. :o
Vadå, inte i Sverige? Eller, de får i alla fall inte gifta sig.
↗ till inläggetTvå syskon får älska varandra. :o
Vadå, inte i Sverige? Eller, de får i alla fall inte gifta sig.
↗ till inläggetNej, men bara för att man inte får gifta sig betyder det ju inte att man inte får älska varandra.Vadå, inte i Sverige? Eller, de får i alla fall inte gifta sig.
↗ till inläggetDet beror på om du är utanför radarn eller inte ;) ;)Vadå, inte i Sverige? Eller, de får i alla fall inte gifta sig.
↗ till inläggetMan åker ju till finland/norge/danmark beroende på var i sverige man bor, gifter sig där, och åker till sverige igen.Det beror på om du är utanför radarn eller inte ;) ;)
Problemet är löst.
Visserligen är 4 år ingen åldersskillnad om du varit 30 och hon 26 men just i tonåren utvecklas man så mycket både mentalt och fysiskt att varje år gör stor skillnad, men så länge ni båda är lyckliga och kära så kör på men gasa inte för fullt, om du vill att det ska hålla länge eller kanske livet ut så skynda långsamt. Lycka till.
↗ till inläggetVisserligen är 4 år ingen åldersskillnad om du varit 30 och hon 26 men just i tonåren utvecklas man så mycket både mentalt och fysiskt att varje år gör stor skillnad, men så länge ni båda är lyckliga och kära så kör på men gasa inte för fullt, om du vill att det ska hålla länge eller kanske livet ut så skynda långsamt. Lycka till.
Tack för tipset, jag blev väldigt inspirerad! <3
↗ till inläggetjag hade en när ja va 17 va händer då???
Och i denna tråd är du helt plötsligt äldre än 17……………………….
↗ till inläggetJag har älskat med mitt syskon
Aha, det förklarar ditt problem i den andra tråden, men du glömde att tala om att då är ju "Britt" DIN syster och det är ERAN farsa som förbjuder ert förhållande. Dude, skaffa hjälp omedelbums, annars kan jag rekommendera spår 14 till Akalla, väldigt poppis sovplats och alla som sovit där har fått massor av kompisar dagen efter…. och det löser också problemet med din flickvän/syster "britt" Prova för du har inget att förlora men världen kommer vinna massor.
↗ till inläggetVisserligen är 4 år ingen åldersskillnad om du varit 30 och hon 26 men just i tonåren utvecklas man så mycket både mentalt och fysiskt att varje år gör stor skillnad, men så länge ni båda är lyckliga och kära så kör på men gasa inte för fullt, om du vill att det ska hålla länge eller kanske livet ut så skynda långsamt. Lycka till.
bra tips men har en fråga angoende förhålande är det som i en porrfilm????? för annars känns det onödigt för jag har ju lixom en högerhand
↗ till inläggetbra tips men har en fråga angoende förhålande är det som i en porrfilm????? för annars känns det onödigt för jag har ju lixom en högerhand
jag med "!
Ja fröken höger är ju helt ok iom att hon ine bryr sig om man vänstrar lite ; )
↗ till inläggetOch i denna tråd är du helt plötsligt äldre än 17……………………….
Aha, det förklarar ditt problem i den andra tråden, men du glömde att tala om att då är ju "Britt" DIN syster och det är ERAN farsa som förbjuder ert förhållande. Dude, skaffa hjälp omedelbums, annars kan jag rekommendera spår 14 till Akalla, väldigt poppis sovplats och alla som sovit där har fått massor av kompisar dagen efter…. och det löser också problemet med din flickvän/syster "britt" Prova för du har inget att förlora men världen kommer vinna massor.
vadå jag har haft flera guzzar
Klart man kan
åldern spelar ingen roll sålänge man tycker om varandra.
Du är 23 nu och enligt XKCD:s dating formel ska du inte dejta någon som är under 23/2+7 = 18.5. Då den här tjejen nu är 19 så har det lugnt.
Men med tanke på att den här tråden postades för 4.5 år sen är jag jag lite tveksam till om mitt råd fortfarande är relevant.
Jag tycker man ska vänta med att bli TSM tills man är 18 är lite snuskigt annars hehe och när man är 18 borde man bara vara med lika gamla!!
↗ till inläggetJag tycker man ska vänta med att bli TSM tills man är 18 är lite snuskigt annars hehe och när man är 18 borde man bara vara med lika gamla!!
Hur gör man då när man blir nitton? Kan man inte vara ihop med någon då om man bara får vara ihop med sådana som är 18?
↗ till inläggetHur gör man då när man blir nitton? Kan man inte vara ihop med någon då om man bara får vara ihop med sådana som är 18?
Kan anse att man borde ha vuxit ifrån kärlek vid 19 års ålder, lite barnsligt :cool:
Min äldsta var 12 1/2år äldre än mig då jag var 17år.
Det är egentligen bara fyra år, men det är ganska stor skillnad på att vara tonåring som går i gymnasiet och en vuxen på 20 år. Kanske det inte är det mest mogna att bli tillsammans med en 16 åring, men det är svårt att döma något ni själva får känna av.
Nej!!!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in