💬
Logga in
Fuska.se

Fredagstråden!

78 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

Firar egentligen midsommar, men det är inte mycket som händer. Blir en vanlig helg för mig utan jobb dock. Blir att vila mig innan sommarjobbet börjar.

3 Jul 2015
Nivå 0 · Nykomling

Har nyss varit o tagit ett dop, och senare ikväll blir de mer bad =)

Nivå 0 · Nykomling Bossen Admin
Trådstartare #63

Det skulle man inte säga nej till idag. Otroligt varmt här i Göteborg.

Men nu får det bli lite korsdrag och se på någon film istället.

21 Aug 2015
Trådstartare #64

Fredag i all ära! Precis avklarat en fryst maträtt i brist på tid/ork att laga något vettigare.

Under dagen har det varit en hel del jobb på Fuska och förhoppningsvis skall allt komma upp live om någon timme.

Till dess får ölen stå på kylning :)

28 Aug 2015
Trådstartare #65

Sitter på vagnen mot Järntorget! Snart dags för aw! Idag har det varit mycket jobb med både det ena och det andra. Har ni inte fått nyhetsbrevet så bör ni ha det snart bland annat :)

Trevlig helg på er alla!

Varit i skolan idag kom hem för en stund sen köpte glass i glassbilen drack te och nu kopplar man av För nu är det helg och Fredag :D

Senast ändrad:

11 Sep 2015
Trådstartare #67

Fredag den 11 september! Här går tiden fort. Eller inte... Idag har jag konverterat om lite saker i databasen och det gick väl inte så snabbt. Tur att man har en stor skärm så man kan göra annat i väntan på att saker skall bli klara.

Nu dags för ett par mejl och därefter blir det pizza och bärs är planen.

Ja Veckan gick fort har gjort som admin förutom bärs Käkat pizza nu blir det avkoppling med cola och lite go musik  :)

Senast ändrad:

9 Oct 2015
Trådstartare #69

Så där då var det fredag och det sista mejlet för idag får vara skickat! Nu är det dags för lite sen middag och sedan någon trevlig film =)

Nivå 0 · Nykomling Azaaxin

Dator bygge denna fredag ! Dock sjuk;(

23 Oct 2015
Trådstartare #71

Idag blir det äntligen att testa på Schnitzlarna hos Herr Ober!

Stor Schnitzelmeny med lämplig dryck lär det bli.

Veckan har annars gått tokfort tycker jag, men skönt med Fredag hur som helst  :kung:

30 Oct 2015
Trådstartare #72

Så där då var nyhetsbrevet skickat och lär börja anlända om allt från några minuter till timmar.

Idag tänkte jag investera i en bricka Sushi, var toklänge sedan sist.

15 Jan 2016

Bygge av gaming dator åt polaren om 3kvart denna sköna fredag, slutade skolan kl 10

22 Jan 2016
Trådstartare #74

Fredag morgon och idag står det en hel del buggfixar på listan för Fuska! Vaknade tidigt så lika bra att sätta igång på en gång :)

18 Mar 2016

Sitter på bussen med macen, på väg hemåt från microprocessor tekniken! Ska kolla på nya säsongen utav daredevil som kom ut idag.

Gibba lite rankat på cs och blanda med lite tråkigt lolgame. Blir nog kanske lite programmering i slutet av denna fina fredag. Immigranterna blåste Ica så det blir nog inget tilltugg ikväll. 

Trådstartare #76

Programmering låter skoj, vilket språk programmerar du i? microprocessor-teknik låter nästan som det kan vara assembler.

Själv har jag programmet en del idag, blivit en mix as php, html och css. Blir lätt så när man jobbar med hemsidor :)

Men dags nu att avsluta och börja foka på lite mat istället :)

1 Apr 2016
Trådstartare #77

Fredag it is! Inte nog så är det 1:a april!

Fuska erbjuder gratis sms i obegränsade mängder typ så alla skall kunna skoja till det :)

Har ni hittat några kul skämt? I Göteborg skall de bygga skyskrapor i slottskogen och Webhallen börjar med kattförsäljning: http://www.webhallen.com/lek_och_gadgets/kampanjer/cat_in_a_box/?atcl=start:focus

8 Apr 2016

Haft APL hela dagen(reparerat trasiga Mac datorer.)

↗ till inlägget

Programmering låter skoj, vilket språk programmerar du i? microprocessor-teknik låter nästan som det kan vara assembler.

Själv har jag programmet en del idag, blivit en mix as php, html och css. Blir lätt så när man jobbar med hemsidor :)

Men dags nu att avsluta och börja foka på lite mat istället :)

Assembler. Förstår mig på riktigt många språk, är rätt van vid HTML,CSS,JS och PHP men har tröttnat. C++ var dock kul.

Senast ändrad:

13 May 2016
Nivå 0 · Nykomling

Det blir kvällsmat med gäster hemma på altanen.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in