tror du det blir bra om det kommer
Playstation3
NEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ :evil:
Jag hejar på Nintendo men jag kan inte bortse fakta!
Det kommer bli bra....
Varför tror du inte det? :huh:tror du det blir bra om det kommer
älskar också allt med nintendoJag hejar på Nintendo men jag kan inte bortse fakta!
Det kommer bli bra....
Det finns redan en playstation 3 tråd
Jag med vill hälre ha en nyare Nintendo konsol.(Samus the king @ 11/08-2004 23:02:44)Jag hejar på Nintendo men jag kan inte bortse fakta!
Det kommer bli bra....
älskar också allt med nintendo
Alltså nintendo e ju alltid lite gladare, roligare, men playstation3 blir nog me bra!!
Ps 3 kommer ingen att köpa............ :evil:
Om du verkligen tror det så är du dum. förmodligen kommer det att säljas flest ps3 av den nya generationens konsoller, precis som med playstation2 och playstation. annars är ju xbox på uppgång..
Jag tror det kommer sälja rejält!
Doc inte lika stor sucsé som den nya xbox(om det kommer någon)
Jag har aldrig gillat ps2 eller xbox men jag tror det blir så.
ps3 kommer nog många att köpa....
dom fattar inte att det kommer va mobbat med de!!!!
Ps3 kanske säljer mer men då kommer att ångra sig....... <_<
Jaaaa kanske de!!!
asså ps3 fattar ni inte det kommer inte heta ps3 som alla tror alt som alla tror är PSP beviset med ps3 skicka bild .
PSP med ps3 okej?? fattar inget nuasså ps3 fattar ni inte det kommer inte heta ps3 som alla tror alt som alla tror är PSP beviset med ps3 skicka bild .
Ps3 kommer bli ganska bra men xbox 2 kommer äga ps3 :bah:
↗ till inläggetasså ps3 fattar ni inte det kommer inte heta ps3 som alla tror alt som alla tror är PSP beviset med ps3 skicka bild .
varför tar du upp psp hela tiden det har VÄL INGET med ps3 att göra,typ 2skilda maskiner.....................................
Tror att folk kommer att ta miste på PS3 och siemens kylskåp, så Siemens kommer att sälja som smör...