det sista var som jag skrev innan ja...det är bra att vara Fox eller Ness...ness "pika-fire "är asbra...vet nån vad han säger när man trycker på B
super smash bros
Jag tror att han säger: Pika chu
men han säger i alla fall "Fire" efter sitt lilla Pika ljud....
Det gör han väl inte. Inte vad jag kommer ihåg. Men hur som helst. När man slår tillbaka samus boll ska man slå på bollen och Samus samtidigt. Då blir det ännu högre procent. Jag menar att man slår med Ness´s brändbollsträ.men han säger i alla fall "Fire" efter sitt lilla Pika ljud....
jag vet vad du menar..kan ingen ge mig nåra bra kombos??
Vad menar du med Kombos, om du inte visste så är det när man slår flera gånger i rad med typ Kirby, Link, Captain Falcon osv.
Vad menar du med Kombos, om du inte visste så är det när man slår flera gånger i rad med typ Kirby, Link, Captain Falcon osv. Men vad menar du med det?
ajajaj...2 inlägg...aja ..men jag menade tex jigglypuffs sing sen ner + B...det är ett kombo
Du menar typ en stark attack??
nja...det är svårt att förklara vad ett kombo är..typ som när jiggleypuff söver en ...då är han orörlig...sen kör man sin ner + B på den...man kan ju använda ness sån där upp + B..sen styr man den åt sig och använder ner + B innan den träfar...då förlorar man skada..
Min e Sonic o C.Falcon
sonic??? vem är det... igelkotten?
Sonic finns inte ens på det här spelet.sonic??? vem är det... igelkotten?
sonic finns ABSOLUT inte med i spelet...vad snackar R3Won om??
Han försöker fejka till en ny spel-karaktär. Men det gick inte så bra för han.
sonic har ju SEGA skapat...och sega och nintendo har inget samband vad jag vet..
Nej, men över till ämnet.
vad menar du R3won....sonic finns ju inte med...menar du nån attack eller nåt??
Men hans favvo är ju ändå Captain Falcon. Han är inte ens online så fråga inte en massa frågor.
men han kan ju svara på dom när han är online... fast som du skrev så sa han att han gillade C.Falcon..