Det är 16+ men det skiter jag i.
Vilken Release
hmmmm.......svår fråga(eller inte)
HALO 2
Det ända spelet som jag längtar till är: Dead or Alive Ultimate
Inte Halo 2 ? :huh:Det ända spelet som jag längtar till är: Dead or Alive Ultimate
ingen bryr sig sig um åldersgränsen på Halo 2 tror jag..själv är jag 13 oska ha det..
Okejdå. Nån måste vara det mobbade barnet..Splinter Cell 3!Det finns nog ingen "här" iaf som inte skulle svara Halo 2 (tror jag)
Alla mobba MeM!
halo 2 :) :)
Jag har bokat Halo 2 men inte Splinter Cell 3, men det kommer bli skit bra. Jag har varvat 2an typ 4 gånger..Och det är ett jävligt långt spel.
Om jag ska vara helt ärlig, Halo_Master, så längtar jag inte det minsta till Halo2.
Du ska ut.... :P
Och med det menar du, vadå?Du ska ut.... :P
Bort från Xbox forumet <_<
Varför?
För att jag inte längtar till Halo2, eller? <_<
Frågan var om vilken release man längtade till, det stod aldrig att man måste längta efter samma spel som alla andra.
Splinter cell: Pandora Tomorrow är alldeles för kort MeM, dröjer ju inte länge tills man klarat ut det. ;)Jag har bokat Halo 2 men inte Splinter Cell 3, men det kommer bli skit bra. Jag har varvat 2an typ 4 gånger..Och det är ett jävligt långt spel.
Längtar tills Doa Ultimate, Splinter cell: Chaos Theory, Halo 2 Prince of persia: warrior within, Far cry instincts, Doom 3 (release: mars 2005) och inget mer. :D
Kort ? Nej. Nej. Själva spelet är väl ganska kort, men det tar väl ganska lång tid och varva ändå ? Ganska rejält fete knepigt på vissa ställen.. Whajna i 50 minuter !:P(Pippo @ 29/10-2004 13:54:49)Jag har bokat Halo 2 men inte Splinter Cell 3, men det kommer bli skit bra. Jag har varvat 2an typ 4 gånger..Och det är ett jävligt långt spel.
Splinter cell: Pandora Tomorrow är alldeles för kort MeM, dröjer ju inte länge tills man klarat ut det. ;)
Längtar tills Doa Ultimate, Splinter cell: Chaos Theory, Halo 2 Prince of persia: warrior within, Far cry instincts, Doom 3 (release: mars 2005) och inget mer. :D
HALO 2