varför tog du bort halo 2 dannie.
Spel
DU DANNIE, MÅSTE DU VARA SÅ DUM SÅ ATT DU TAR BORT HALO 2.
OCH VARÖR SKULLE Wa_Luigi FÅTT EN VARNING OM HAN INTE HADE VART NYBÖRJÖRE. HAN SKREV JU INTE HELA ORDET. NI ÄR JU HELA TIDEN SÅ PETIGA MED REGLER. MAN MÅSTE VÄLL FÅ SÄGA VAD MAN TYCKER
JAG VET ATT JAG KOMMER FÅ EN VARNING FÖR DET HÄR MEN DET SKITER JAG I.
Ja jag tog bort Halo 2, eftersom spelet inte finns till ps2.
Jodå, antagliegn gjorde han det men det censurerades.
Moreover, nykomlingar kan visst få en varning, beror på.
Dessutom, ja är vi petiga med reglerna. Varför skulle vi inte? För allas trevnad är dom till för att följas.
vart skulle han annars skriva det
GTA: San Andreas utan tvekan.Killzone borde varit med som exempel också.
Tony Hawks Underground 2 tycker jag :visslar:
eftersom att jak 3 är det ända jag har så tar jag de men det är nog inte de bästa
Ingenstans? Därför jag tog bort det.vart skulle han annars skriva det
Återgå till tråden nu.
Var är killzone?! Det tar iaf alla de där spelen, är ungefär lika bra som GTA: SA
GTA: SA levde inte upp till mina förväntningar.. ;)
Jag har bara spelat ett spel av dom så jag tog vell det och spelet var:
Need for speed Underground 2
Jag har bara spelat Need for speed Underground 2 och GTA San Andreas! Tyckte bättre om GTA SA
röstade på ingen för att jag tycker ingen av dom är årets bästa spel
För mig är detta en svår fråga för jag tycker väldigt mycke om både Gta: San Andreas och NFS: Underground 2. Och för det andra är det två helt olika spel.
Men jag röstade på GTA:SA, men knappt efter leder NFS:U2. Allafall i min lista. :)
↗ till inläggetVad sägs om Xbox forumet!!vart skulle han annars skriva det
GTA: San Andreas är det ända jag har spelat av dom så jag röstade på det
Gta tar halo 2 och nfs 2 lätt
men jag tycker att burnout 3 borde ha varit med i röstningen för jag tycker att det är 70% lika bra som Gta
P:S NÄR KOMMER DET NYA GTA SPELET UT????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :bah: :bah: :bah: :bah:
NFSU2 röstade jag på
Själv tyckte jag nog Metroid Zero mission eller Tales of Symphonia.
Inom PS2 skulle det ju kunna vara San Andreas, men har inte spelat det så mycket.
rac 3 även om jag inte har kört de...