hur tänker ni skapa spelet?
Mallex Egna Habbohotel
Puhhh...ni kommer att lyckas tror jag,jag vill också vara med i den :D
Radera detta.
De har väl redan lagt ner?
Ja men vet ej om de kommer att lyckas :s
i vilket program ska de göra spelet
vad menar du? menar du vilken hemsida eller?
ja du de har visst lagt ner tror jag men de har fortfarande sidan kvar men....jag vet inte jag vill att de ska inte läggas av för möbler e så fina och så habbo hotel e tråkigt detta e mycket bättre
mallex är faktist bra jag har addat honom på msn men han svarar inte så jag vet inte vad jag ska göra nu..de har väl lagt ner nu..
En stad?! Få jobb som i verkligheten inte köpa pengar! Habbohotel är en Chattsida och om ni ska göra det kan ni först rikta in er på chatten inte möblerna
Darkmind1: Det finns en ändraknapp du kan använda istället för att dubbelposta.vad menar du? menar du vilken hemsida eller?
ja du de har visst lagt ner tror jag men de har fortfarande sidan kvar men....jag vet inte jag vill att de ska inte läggas av för möbler e så fina och så habbo hotel e tråkigt detta e mycket bättre
mallex är faktist bra jag har addat honom på msn men han svarar inte så jag vet inte vad jag ska göra nu..de har väl lagt ner nu..
Den ser ut såhär: http://forum.fuska.se/style_images/Fuska.se/p_edit.gif
MM men en del tänker för fårt...
KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄFTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NI VET JU FÖR f*n ATT VI HAR LAGT NER ALLT OCH NI FRÅGAR OM VI KOMMER ATT LYCKAS JAG ORKKKKKKKKKAAAARRRR INTE!!!!!!!!!! VI SKA GÖRA EN SIDA FULL MED SPEL FATTAR NI DET NU DÅ? NU ANMÄLER JAG FÖR ATT TRÅDEN SKA LÅSAS FATTAR NI HUR JOBBIGA NI ÄR?
Jahå bra då! Jag skulle ända inte va med
får jag vara med jag kan väldigt mycket om habbo... + kan man inte kopiera från engleska habbohotel... :o :huh:
ÄNDRAT! Kanske gick lite för långt nu då... Men det gjorde vi inte...;) Lol det är ingen ide att ta en bild från habbo och ändrar färg. Ni måste skapa egna.
0035 det e jäkligt många som tycker att du e jävligt störande
Kom igen??? Det där med Kylskåpet var bra. Men Hc soffan gick för långt.. :blink:
quaked_ess:Jaha... Men vad är inte ni då!?0035 det e jäkligt många som tycker att du e jävligt störande
Svar:Ännu mer störande!
Vi har lagt ner allt och ni kommer och frågar.... "Hur går det?" "Får ja va me?"
------------------------------------------------------------------------------------------------
Reglance05:Det var inte mallex som gjorde soffan och inte jag heller och vi skulle inte ha med den!
Ni är f*n så usla på att skripta! vet ni det?
det är nästan så att det är skrattretande :D
Inte f*n vet jag va Bobbo Motel e men ni är medvetna om att det är olagligt att kopiera eller gör nästan liknande som andra spel eller hemsidor :angry:
Exakt, nu har jag inte orkat läsa igenom allting men detta liknar habbo väldigt mycket. Kom på någonting eget, typ Gröna Äng där man får vara en kossa som kan mjölkas också tjänar man guldblad (pengar?) på det...Eller nåt ;)