💬
Logga in
Fuska.se

Mallex Egna Habbohotel

278 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Ja ni nu tänker ni väll ennu en dåre som tror att han är bäst men så är det inte.....Jag är bra på att scripta och har ett bra program (inte flash MX 2004) ja allt jag behöver...förutom en bra hemsida........Om någon är bra på hemsidor så PM:a mig!!!!! Och om ni vet någon server jag kan lägga upp spelet på så PM:a mig!!!!

Om ni typ är lite profissonella så gör möbler eller annat till spelet (OBS! inget paint kladd utan photoshop tack)

OBS! Om ni undrar varför jag inte scriptar sidan så är det för att jag kan bra scripta till ett visst program.... :(

14 Dec 2004

Jag Kan Scripta... Men få får du visa hur du har gjort med Det Programet

PSJag har redan "signat" på Freewebs. Adress: http://www.freewebs.com/nyahabbohotell/Index.html

PSS: Jag Håller På Med DeN!

Senast ändrad:

Och vad ska det spelet heta?..

DEt får vi ju bästamma när han svarar -_-

Nivå 0 · Nykomling

Kul! Det spelet ska jag prova när det är klart. Jag har ett passande namn: Mallex motel eller super motel. Vad tycker ni?

Kul! Det spelet ska jag prova när det är klart. Jag har ett passande namn: Mallex motel eller super motel. Vad tycker ni?

Det behöver inte vara "Motel Med eller dessutom så borde inte vara liksom att Mallex är Kungen Det borde vara typ: | Lyxvandrarhem: Sverige | Typ :P

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

det låter bra

Men gaahhhhhhhh tror ni också att ni kommer att lyckas?

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #9

Svar till danne 159: Ja faktist...till skillnad från dom andra dårarna på bobbo motel så kan jag mycket!!!!!

Hmmm....jag ska fundera lite på namn sedan men nu funderar jag på grafik.....

Har ni några förslag på hur gubbarna kan se ut?

Senast ändrad:

Ungefär så här kanske? inte så bra men nått att börja med.

PS: Var kan man ladda ner Photoshop?

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

ja vill va me men jag e dålig på att göra saker på datorn :( (s*it kass,dålig)

Du kanske kan vara med och bestämma hjälpa till som en hobba?

Nivå 0 · Nykomling

det blir bra ;) :lol:

Då får vi hoppas att detta går lite snabbare, skulle vara bra om vi´fick fler som vill hjälpa till..

15 Dec 2004
Nivå 0 · Nykomling

Inget att börja med... Mallex sa ju att det skulle va Photoshop. Photoshop måste man köpa, det går inte att ladda ner. Jo kanske en gammal version men inte de nyaste.
Nivå 0 · Nykomling

Man kan ladda ner en trailer av photoshop på www.download.com men om du vill ha de måste du köpa de och de kostar rätt mycke jag köpate mitt för lite över 1000
Nivå 0 · Nykomling

våran skola har photoshop på datorerna :D

om jag tränar där kan jag försöka göra nån cool gubbe man kan använda

MITT HUNDRADE INLÄGG!!!!!!!! :student:

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Ja att använda phtoshop är inte så svårt

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #19

Altså paint går bra men jag menar att man inte ska rita och kladda med bilderna.........jag har gjort lite möbler i alla fall....Här får ni ett smakprov.....

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #20

förlåt förtrippel inlägg men....

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in