Tur för er att ni la ner :blink: . Jag menar vad skulle hända om ni fortsatt??
Betala?? :kung:
Tur för er att ni la ner :blink: . Jag menar vad skulle hända om ni fortsatt??
Betala?? :kung:
Bråkar ni eller? kommer det bli nåt habbohotel?
namen oj då vilket utbrott=), är det inte du som är jobbig nu?KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄFTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NI VET JU FÖR f*n ATT VI HAR LAGT NER ALLT OCH NI FRÅGAR OM VI KOMMER ATT LYCKAS JAG ORKKKKKKKKKAAAARRRR INTE!!!!!!!!!! VI SKA GÖRA EN SIDA FULL MED SPEL FATTAR NI DET NU DÅ? NU ANMÄLER JAG FÖR ATT TRÅDEN SKA LÅSAS FATTAR NI HUR JOBBIGA NI ÄR?
Da-king:Vi gjorde inte något likt habbo!
kan ingenting:Kanske blev lite för mkt då... Men iaf ni läser ju inte allt så jag orkar f*n inte med att ni bara säger blir det något och så...
Zpookie:Läs hela tråden tack!
Jag tänker inte svara på mer frågor i denna tråd så om ni har mer frågor kontakta mig: [email protected]
har läst hela tråden men har inte sett att det ståt att ni lägger ner :huh:
Jo men för f*n du måste ha missat det! <_<har läst hela tråden men har inte sett att det ståt att ni lägger ner :huh:
Läs igen!
:blink: Hur lägger man in habbomöblerna i spelet då ?
Har de lagt ned ? Allvarligt ? Men hallå ! Jag tyckte de var klar med ett demo nyss ? (Inte precis nyss men) Jag skulle ha fortsatt om jag kunde gö sånt ! (Fast nu kan jag ju inte det !)
<_< kommer inte bli nåt kanske..... vet ej men sluta bråka för i **** **
upps råkade missa en sida :rolleyes:
Ja tycker det är synd att ni la ner allt.
Ni verkade att ha kommit långt.
men vad blir det för spel sida?
Vadå har ni lagt ner du okså besäm er för i ***
Sry för att vi la ner men..det blev tråkigt helt enkelt.....
Men vi ska starta en annan grej som jag redan håller på med nu..... Och så kanske jag ska lansera mina andra spel jag har gjort ;)
Men...Ett tips till dom som typ vill göra spel är att ALDRIG göra dom i nått simpelt Rpg maker för då blir det shit av allt!!!!! <_<
Asså har ni gjort en sida eller för GM spel?? :blink:Sry för att vi la ner men..det blev tråkigt helt enkelt.....
Men vi ska starta en annan grej som jag redan håller på med nu..... Och så kanske jag ska lansera mina andra spel jag har gjort ;)
Men...Ett tips till dom som typ vill göra spel är att ALDRIG göra dom i nått simpelt Rpg maker för då blir det shit av allt!!!!! <_<
Vi ska göra en sida med GM spel.
Men har ni gjort en sån sida i så fall vad heter den!
får jag va me och hjälpa till jag har photo shop och har gjort nåra snygga sidor! <
↗ till inläggetDu kanske kan vara med och bestämma hjälpa till som en hobba?
Hej får man hjä,lpa till som en hobba eller så! Kram /MArcus
Det kommer inte bli nåt MMORPG av detta, fatta!!!!!
(MMORPG= Massive Multiplayer Online RPG)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in