Hoppa till innehåll

Mallex Egna Habbohotel


Mallex
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 278
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

(DanniQ @ 22/12-2004 17:14:17)

Men det verkar som om det går trögt att skicka den där demon...

Värkar så ja, vem är det som har demot, Mallex? Har inte följt med helt. Annars kan han lägga upp lite bilder så länge.

Jag har demot men filen kan inte läggas upp här. Om ni vill ha den kontakta Alexander (mallex) eller mig på msn.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En grej till alla som vill ha demot...altså jag ska updatera demon så adda mig inte på msn mer ok....så ni får vänta på demo:n

-----------------------------------------------------------------------------------------------

 

HAHA tror du jag har tagit det på en sajt? Det var det dumaste jag har hört <_< .....

 

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Altså Det kommer mer jobb och det är shit svårt att få rank bara så att ni vet...

 

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

EN GREJ: SLUTA ATT SNACKA OM ATT NI VILL HA EN DEMO!!!!!!!

:angry:

 

jaja DET KOMMER EN DEMO JAG LOVAR MED BÄTTRE GRAFIK OCH MINDRE BUGGGAR ELLER VILL NI HA EN SHIT DÅLIG DEMO? DET ÄR BARA ATT VÄLJA!

------------------------------------------------------------------------------------------------

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han använder GAMEMAKER som man kan ladda ner från www.gamemaker.nl.

 

PS, på sidan gamemaker så trycker man på länkar eller nåt sådan och så hittar man en massa andra gamemaker sidor med exempel och sånt, där finns det så kallade demon, det heter "Pokemon example".

Testa sök på google efter "GAMEMAKER POKEMON EXAMPLE" ELLER NÅT SÅDANT.

 

MALLEX SPEL ÄR HÄRMAT MEN OM JAG HADE VARIT HAN SÅ HADE JAG BYTT FIGURENS UTSEENDE OCH HUSENS UTSEENDE SÅ ATT HAN KUNDE KALLA DET SITT SPEL.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En grej till alla som vill ha demot...altså jag ska updatera demon så adda mig inte på msn mer ok....så ni får vänta på demo:n

-----------------------------------------------------------------------------------------------

 

HAHA tror du jag har tagit det på en sajt? Det var det dumaste jag har hört <_< .....

 

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Altså Det kommer mer jobb och det är shit svårt att få rank bara så att ni vet...

 

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

EN GREJ: SLUTA ATT SNACKA OM ATT NI VILL HA EN DEMO!!!!!!!

:angry:

 

jaja DET KOMMER EN DEMO JAG LOVAR MED BÄTTRE GRAFIK OCH MINDRE BUGGGAR ELLER VILL NI HA EN SHIT DÅLIG DEMO? DET ÄR BARA ATT VÄLJA!

------------------------------------------------------------------------------------------------

Men för faen bli inte så arg! Jag sa bara att om du ska göra en sida till spelet så ska du inte lägga ut det på spray! Och du måste göra en sida om det ska bli populärt! <_< Jag trodde du skulle fatta att du måste göra en sida! :lol: Men det ser inte ut som du fattar det! :rolleyes: Redigerat av Danne159
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja ni nu tänker ni väll ennu en dåre som tror att han är bäst men så är det inte.....Jag är bra på att scripta och har ett bra program (inte flash MX 2004) ja allt jag behöver...förutom en bra hemsida........Om någon är bra på hemsidor så PM:a mig!!!!! Och om ni vet någon server jag kan lägga upp spelet på så PM:a mig!!!!

Om ni typ är lite profissonella så gör möbler eller annat till spelet (OBS! inget paint kladd utan photoshop tack)

OBS! Om ni undrar varför jag inte scriptar sidan så är det för att jag kan bra scripta till ett visst program.... :(

Dugger denna soffa? Möbel ?

 

 

(func_sitable) så man ska kunna sitta i den :) Tycks ?

post-3-1103751107_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...