💬
Logga in
Fuska.se

Mallex Egna Habbohotel

278 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
(Fusk Katten @ 15/12-2004 08:26:35)

Ungefär så här kanske? inte så bra men nått att börja med.

PS: Var kan man ladda ner Photoshop?

Inget att börja med... Mallex sa ju att det skulle va Photoshop. Photoshop måste man köpa, det går inte att ladda ner. Jo kanske en gammal version men inte de nyaste.

vadå går inte o ladda ner??...

jag laddade ner photoshop 7.0

29 Dec 2004
(quaked_ess @ 27/12-2004 18:56:59)
(Fusk Katten @ 15/12-2004 08:26:35)

Ungefär så här kanske? inte så bra men nått att börja med.

PS: Var kan man ladda ner Photoshop?

Inget att börja med... Mallex sa ju att det skulle va Photoshop. Photoshop måste man köpa, det går inte att ladda ner. Jo kanske en gammal version men inte de nyaste.

vadå går inte o ladda ner??...

jag laddade ner photoshop 7.0

Tebax till ämnet! ;)
30 Dec 2004
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #203

Hej alla jo ni förstår att jag har massor med game maker spel i ficka och world rpg är så trisst att jobba med så jag har bästämt att göra en sida med mina game maker favoriter så NO MORE WORLD RPG MORE GAME MAKER FUN!!!!!!!!!!!!!

Nivå 3 · Lärling

Vad är det för grafik nu då?

Nivå 0 · Nykomling

ööö.. Är lite efter men, den killen som säger att han kan göra en slags kopia av Habbohotell måste vara grym i kodning! Det räcker inte med att bara rita möbler i Paint. Du måste också veta hur man:

- Kodar, kodar och åter KODAR!! ( VIKTIGAST )

- Hur man gör så att andra kan komma in på spelet dvs: hur gör du det till ett online Game?

- Sen finns det massa annat skit!

Den som visar mig ett litet test av spelet, (inga bilder av möbler eller vad du nu har ritat) den hjälper jag med Hemsidor, Forum, Medlemskap m.m!

Är proffs i Webdesign ocg Webgrafik!

ööö.. Är lite efter men, den killen som säger att han kan göra en slags kopia av Habbohotell måste vara grym i kodning! Det räcker inte med att bara rita möbler i Paint. Du måste också veta hur man:

- Kodar, kodar och åter KODAR!! ( VIKTIGAST )

- Hur man gör så att andra kan komma in på spelet dvs: hur gör du det till ett online Game?

- Sen finns det massa annat skit!

Den som visar mig ett litet test av spelet, (inga bilder av möbler eller vad du nu har ritat) den hjälper jag med Hemsidor, Forum, Medlemskap m.m!

Är proffs i Webdesign ocg Webgrafik!

Vi har ju lagt ner world RPG! <_<
Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag visste det...

Nivå 0 · Nykomling

Hahaha... Undra vad som gick snett :D

Nivå 0 · Nykomling

Wacko, Du borde inte svara på Inlägg om du inte vet själv :lol:

Du skrev att det inte går att ladda ner den senaste versionen av Photoshop, hahaha, och min mormor kan spöa Mohammed Ali! :lol:

Senast ändrad:

Hahaha... Undra vad som gick snett :D

Inget gick snett! Och sluta dubbelposta! Det var det att vi ska göra en hel sida med bara spel! <_<
Nivå 8 · Veteranfuskare

Det här låter inte bra alltså. Det fanns en liten gnista hopp i World RPG eftersom det var...tja, unikt på något sätt. Men en sida med vanliga gamemaker-spel, det kan vem som helst göra (vissa har väl redan gjort det).

Det här låter inte bra alltså. Det fanns en liten gnista hopp i World RPG eftersom det var...tja, unikt på något sätt. Men en sida med vanliga gamemaker-spel, det kan vem som helst göra (vissa har väl redan gjort det).

RPG maker också! <_<
Nivå 3 · Lärling

Altså vincent_spider lyckades inte va? Maleex Vet ej Megga då? kommer han att lyckas?

Nivå 4 · Lärling

ehhh... det är ju ruttet att rita bilderna i paint eller PS man måste minst använda 3D MAX STUDIO om man vill ha bra spel

Nivå 3 · Lärling

mm det är nog bäst om man vill få till et bra spel.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Sånt här funkar inte, allt som beskrivs som unikt och häftigt är i själva verket ett vanligt gamemaker-spel...

Nivå 4 · Lärling

Ett annat sätt om man vill ha ett bra spel är att kontackta http://raketspel.se och betala så gör dom stt spel efter dina "behov"

Nivå 8 · Veteranfuskare

Ett annat sätt om man vill ha ett bra spel är att kontackta http://raketspel.se och betala så gör dom stt spel efter dina "behov"

Ehh...spelet kanske blir bra, men man kan inte precis kalla det sitt eget...
Nivå 4 · Lärling

jo daet kan man :P

det är typ ingen person i värden som gör spel helt själva och att spelet blir bra

Nivå 4 · Lärling

Jo det borde kunna för dom gör ju bara vad du har beställt

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in