Efter ungefär 10 träffar med Michelle där jag har provat olika ställen så blir hon aldrig nöjd = att jag fortfarande har 0 på henne. Jag håller mig till de områdena hon antagligen gillar men sen går det åt skogen...Tips någon?
Michelle På Andra Ön Blir Aldrig Nöjd..?
Far med hon till Mistys Bar lr vad det hete, för mig är hon nästan aldrig hemma! <_<
bor inte hon på första ön`??? jag har en tjej som bor nästan brevid mitt hus=)
som man har i början :rambo:
men det finns en som man gjör uppdrag hos som jag tror är på andra ön
Du måste ju lista ut var hon gillar att äta/dricka o så ska du köra henne dit. Plus så kan du ta en blomma före dejten o överraska henne när hon e bredvid dig, genom att man trycker på L1. Man kan även kyssa henne. :wub:
var finns det blommor då?? :huh:
Orkar inte rabbla upp alla..
Hitta nån karta eller köp guiden till spelet.
Hittade en i den där slingerbacken i SF. :D
Dt finns även på Mulholland.
Ok.. har 100% på michelle nu :D
Coolt, hur orkade du göra dt?
O förresten om du gjorde dt för att få Monster Trucken så gjorde du dt i onödan..Dt finns en i camping platsen vid Flint Intersection..
Ta på dig gimp suiten och gå ut me henne.
↗ till inläggetCoolt, hur orkade du göra dt?
O förresten om du gjorde dt för att få Monster Trucken så gjorde du dt i onödan..Dt finns en i camping platsen vid Flint Intersection..
När jag har dejtat henne en gång då ställer jag mig utanför å gör tidfusket eller så går jag å sparar typ 3 ggr sen ere bara göra så hela tiden... men när man har 100% på henne så får man racingkläder, det är vid 50% som man får nycklarna... :bah:
Men dt e ju lika jobbigt att få 50%. :meddum:
Nästan iaf :rolleyes:
det finns blommor vid 8-ball på första ön.. :gitarr: :cool:
↗ till inläggetDet är denise i första stadenbor inte hon på första ön`??? jag har en tjej som bor nästan brevid mitt hus=)
som man har i början :rambo:
men det finns en som man gjör uppdrag hos som jag tror är på andra ön