Hallå allihopa är det nån här som gillar eller prenumererar på Shonen Jump??
mina favvo serier är Shaman King Yu-Gi-Oh och Naruto (Sandland är inte min stil) :gitarr:
Hallå allihopa är det nån här som gillar eller prenumererar på Shonen Jump??
mina favvo serier är Shaman King Yu-Gi-Oh och Naruto (Sandland är inte min stil) :gitarr:
klart man prenumererar på världens bästa tidning!!!(har alla numren)
nix men tidningen e as bra. :cool:
tycker med om shaman king och naruto.
Har 4 naruto böcker
Och 2 shaman king böcker :P
( ja börgade läsa naruto och shaman king tack vare shonen jump :lol: )
har alltid att läsa om manga här på fuska men aldrig läst en riktig manga tidning själv till shonen jump kom :cool:
gillar naruto å shaman king men gillar oxå sandland tyckte inte den nyaste serien va så bra
har nr.2 2004 å nr.2 2005 men har läst alla å prenumererar(nr.2 2005 va mitt första :P )
Lillbrorsan( Silver Star ) premmar på den tidningen.
Min kompis prenumererar på den så jag åker dit ibland och läser..
Den är väldigt bra enligt mig och de finns ett par serier som jag är lite ointresserad av..
Shaman King - Känns lite lång tråkig nu..
Sand Land - Ur boring
Yu-Gi-Oh - Sett avsnitten..
Naruto däremot är en serie som jag läser för jag ser på animen så jag gillar att jämföra dem ;)
Läsarbreven är nog det jag läser mest av när jag hittar...
Enligt mig så är tidningen grym och längtar tills Prince of Tennis kommer till den!
aså e lite trög när det gäller manga/anime :P men var kan man se naruto på tv/film :huh:
Jepp tyvärr har jag inte så många nummer hur många finns det?
Nepp, inte premurerant (Stavning?), såg ett nummer när jag skulle på bio men jag fick inte köpa (hade inte med mig pengar, mamma köpte godis... <_< )
↗ till inläggetJepp tyvärr har jag inte så många nummer hur många finns det?
4 tror ja :)
femte kommer ut i affären 8 mars
Jag har alla :) förutom första :(
jag har nästan alla har från nr 2 2004 - 2 2005 B)
Shaman King - Har 4a böcker så..
Naruto - Har sett 119 avsnitt,så är vid typ kapitel 400 ?
Yu gi oh - den ändå jag läser xD
Sand land - Har boken..
One Piece - har böckerna..
ja,jag premmar xD
var kan man se naruto på TV?
Man måste typ Ladda ner dem från d*
P.s har de 2 första böckerna av naruto på Japanska och Jag prenumererar på Shonen
ok :)
Mja... Jag prenumerar inte än. Sparar pengar men just nu köper jag den via butik. Har då alla hittils nu... 1-2 2004 -- 1-2 2005. Köper snart tredje.
shonen äger tycker jag men det e synd att det bara kommer ut en varje månad man läser ut en på en halvtimme kanske mindre :lol:
Det kommer nog isåfall ta ett tag devilgirl. Nu har ju Carlsens Comics lanserat in en hel del med mangor och de har nog kris där på byrån. De måste fixa till nog och vad beträffar nya mangor får nog vänta. Men själv vill jag också att de kommer ut varje vecka! ^_^
Premunerar på det för Prince of tennis, Narutos och Shaman Kings skull.
Tyckte också om att jämföra mangan med animen (Naruto). Har sett 126 avsnitter och läst 252 kapitlar (Det har kommit ut 252 kapitlar i Japan, animen ligger lite efter men snart är de på samma ställe, snart kommer 2 timmars special på anime serien :D ). Sandland är tråkig som fa%...
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in