4 år äldre och du uppmuntrar homosexuellt till han
En Man
Jaha det här skulle handla om män som blev skjutna av 80 skott.? Knappast der handlar ju om bråk och pedofil snack <_<
↗ till inlägget4 år äldre och du uppmuntrar homosexuellt till han
Om han hade varit en hon, hade det varit lika farligt? Här har vi en tydlig kommentar på hur man ser på homo/hetrosexueallitet.
Och okej, jag har varit lite OT i den här tråden men det har bara varit för att skojja med dej Xade. Du behöver inte på något sätt känna dej stött, jag skämtar bara lite. Vafan? ;)
Var är all humor?
Men nu släpper vi det här, ok.
↗ till inlägget4 år äldre och du uppmuntrar homosexuellt till han
Hur ska man kunna snacka när vi lever i ett skitland. Utlänningar, homosexuella, kommunister går fritt på gatorna, politikerna är värdelösa. Denna sverige propaganda, men att alla är lika mycket värda, alla ska få bo här.
Svergie börjar sakta förstöras
Förstöras ?
Vetifan.
"Nä, vi har så mycket homosexuella så vi lägger ner detta landet"
är det så du menar ?
Asså, Xade. På vilket sätt förstör homos Sverige? Jag kan acceptera om du inte gillar kommunister, men homosexuealliteten är en sexuell läggning, inte någon politisk åsikt.
↗ till inläggetDetta hanldar väll inte om En man som blev skjuten av peppar skott Sur :angry:Asså, Xade. På vilket sätt förstör homos Sverige? Jag kan acceptera om du inte gillar kommunister, men homosexuealliteten är en sexuell läggning, inte någon politisk åsikt.
Jag tycker alla trådar handlar om samma sak, här i debattforumet.
Ööööh? Gärna några säkra källor tack... ( Aftonbladet & expressen räknas inte ...)
Det här är dock ganska gammalt
Over 'n out
Toxic
eehh.. Juste, tänkte lite på den här när jag såg det, ingen säker källa men; http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,604600,00.html