💬
Logga in
Fuska.se

En Officiel Comunity!

45 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #21

Det ska vara i 3d

Nivå 1 · Novis

Jag har gjort en kniv och en polisbil. Säg gärna till mig om jag ska göra något mer.

ska det finnas pistoler? Snart klart, menar du kodningen eller? Jag kan göra nåra hus. Hur går det?

Senast ändrad:

21 Feb 2005
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #23
↗ till inlägget

Jag har gjort en kniv och en polisbil. Säg gärna till mig om jag ska göra något mer.

ska det finnas pistoler? Snart klart, menar du kodningen eller? Jag kan göra nåra hus. Hur går det?

Bara bra! :cool:

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #24

:cool: :cool: :cool: :cool:

22 Feb 2005

vad ska sidan heta??

Hur gjör man gubbar och sånt??

Men om man mördar någon borde den tappa saker... (som den har i handen) Typ en kniv lr pistol om du nu lyckas så kommer jag att vara med bäst att vara beväpnad när man kan mörda och så...

Hoppas detta nu lyckas. Alla andra Habbo-trådar las ner. :(

Nivå 1 · Novis

Man gör gubbar med nåt 3d program som 3d studio max men jag gör vapen i zmodeler som är gratis. ps har 3d studio också men zmodeler är lättare. det hade varit bra med några fler som hjälpte till. man tappar saker som man har i handen men inte i huset tror jag + att man kommer till sjukhuset när man blir mördad. man ska också kunna göra och skapa uppdrag och jobba.(tror jag men det kanske blir svårt att hitta host. hoppas att detta går ochinte segar ner interner totalt. (kanske hackar lite) för det kan bli rätt stort.

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

jag skulle vilja hjälpa till du kan adda min msn som är [email protected]

snälla adda mig för jag vill gärna hjälpa till

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

jag skulle vilja hjälpa till du kan adda min msn som är [email protected]

snälla adda mig för jag vill gärna hjälpa till

vad kan du? snälla kan nån mer hjälpa till? gärna med modeleringen (blir väl omkring 250 objekt. jobbigt att vara ensam. :lol:

Senast ändrad:

23 Feb 2005
Nivå 3 · Lärling

ja jag kan jag kan färg läga allt svin bra

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #32

Det kommer ta jätte lång tid eftersom vi e så några! <_<

Nivå 3 · Lärling

men bara ge mig bilder så färg lägger jag dom adda mig på min msn [email protected]

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #34

okej!

Nivå 4 · Lärling

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #36

Okej!

27 Feb 2005
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #37

va bra!

3 Mar 2005
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #38

Men hemsidan ska inte vara bå Freewebs skit! inte heller fula möbler allt ska vara i 3d!

6 Mar 2005
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Men hemsidan ska inte vara bå Freewebs skit! inte heller fula möbler allt ska vara i 3d!

k
7 Mar 2005
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #40

MM bra! :cool:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in