💬
Logga in
Fuska.se

Partierna

213 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Vem bryr sig om de blir fördriva, våger de inte slåss?

Jo de kommer till Sverige för att de vet att de kommer in plus att de vet att de får det bra här. Vi "älskar" ju att vara ett mångkriminel.... kulturellt land.

Sverigedemokraterna är grymt bra ja...

Det är väl bara bra att Sverige har ett gott rykte. Jo, klart dom vågar slåss och det gjorde dom också.

Men sedan så bor det jävligt mycket mindre folk i Bosnien Herz. än i Serbien. Typ som om vi skulle bli attackerade av USA, vi skulle ju ha jävligt stor chans.

Nivå 0 · Nykomling Baron

Gott rykte? Är det gott rykte att importera invandrare? Nej tack säger jag.

De slogs men fegade ur... och kom till Sverige.

jag är inte helt sverigedemokrat jag har inge emot invandrare och så vidare det är bara de som kommer hit och stjäl och lever på bidrag

Nivå 0 · Nykomling Baron

Ja, typ 90% av alla invandrare. Finns inte många invandrare som inte lever på bidrag.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Dom fick spö nåt så in i h*lvete och var tvugna att fly.

Jag är bara glad att invandrare kommer hit, då måste ju Sverige ha ett gott rykte utomlands. Så jag menade.

volvotobben: Är du lika mycket emot Svenskar som fuskar till sej bidrag? Isåfall så brister dina åsikter som en tygbit i en bristningsmaskin.

↗ till inlägget

Hmm tänkte inte på det ja du har rätt

Nivå 0 · Nykomling Baron

Är väll självkart att man är imot svenskar (sk sossar) som fuskar till sig bidrag.

Jag är absolut inte glad att invandrare kommre till sverige, det enda de gör är att förstöra.

Nivå 0 · Nykomling

Nä, dom för hit en j*vla massa grejer. Utan invandring skulle vi inte ha spaghetti, kaffe, bananer, jävligt mycket mer. För att inte tala om ala musikstilar.

Känner faktiskt en sjysst invandrare och om man ville ha nåt på tex lidl så gick han och "lånade" saken

Nivå 0 · Nykomling Baron

Känner också en sjysst blatte. Men de flesta är det inte. De vill bara ha bråk.

Samma här. Alla invandrare är inte dumma! Jag känner en kille som flyttade hit från indien,och en annan från irak! Båda kristna och schyssta! Men se'n finns det ju muslimer också..och de vill inget hellre än att bråka och tyka sig! Varför? antagligen tycker de att det är kul! Men vad är det som är ul med att leva i en gängbråksvärld? Själv tycker jag att alla som bråkar och tykar sig borde hålla sej till sina egna länder och stanna där! Inget rasistiskt...

Nivå 0 · Nykomling

Jag vet inte åt vilket j*vla håll jag är riktad.

Och är alldeles för liten för att ha någonting att säga till om, med år 2006 då det är val igen. Då ska jag engagera mig lite i alla fall.

Bedöm själva :)

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Samma här. Alla invandrare är inte dumma! Jag känner en kille som flyttade hit från indien,och en annan från irak! Båda kristna och schyssta! Men se'n finns det ju muslimer också..och de vill inget hellre än att bråka och tyka sig! Varför? antagligen tycker de att det är kul! Men vad är det som är ul med att leva i en gängbråksvärld? Själv tycker jag att alla  som bråkar och tykar sig borde hålla sej till sina egna länder och stanna där! Inget rasistiskt...

Du tror inte du generaliserar lite nu?

26 Feb 2005

VAd menar du?

P.S: jag gillar din signatur jellyfish!

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Nä, dom för hit en j*vla massa grejer. Utan invandring skulle vi inte ha spaghetti, kaffe, bananer, jävligt mycket mer. För att inte tala om ala musikstilar.

bananer förde ju carl von Linné hit Z_Z
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Ja, med hjälp av utlänningar.

27 Feb 2005

Men tror du de som hjälpte han var bråkiga & uppkäftiga? tror du de sa ''j*vla svenne''? tror du de lockade fram ilska ur folk bara för att få bråk,och misshandla någon? Nej! Nutidens invandrare(mest muslimer) är förjäkliga! de visar ingen respekt fördet land de kommer till!

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Men tror du de som hjälpte han var bråkiga & uppkäftiga? tror du de sa ''j*vla svenne''? tror du de lockade fram ilska ur folk bara för att få bråk,och misshandla någon? Nej! Nutidens invandrare(mest muslimer) är förjäkliga! de visar ingen respekt fördet land de kommer till!

Och landet dom kommer till visar ingen respekt för dom. Kan ju ha något med att det finns, rasister som dej i landet, att vissa blir bråkiga.

Men det är fortfarande långt ifrån alla, du drar alla över en kam.

28 Feb 2005
Nivå 0 · Nykomling

lite fakta om parierna ochvilken ideologi de står för....

11 Mar 2005
↗ till inlägget

INGEN RESPEKT? vafan, de får ju hus och bidrag och hjälp från deras krigsdrabbade land ffs. Alltså, skyll inte på det.....

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in