om nägon vet någon alvarlig bug tex at man får mkt pengar och sånt så sejj till mig så ska jag säjja till min kompis hans pappa jobbar på jagex och dom som säger en riktig bug blir member !! så skriv ti :P ll mig privat :( :( det är för många buggar
Rs
Vad för spel
Runescape.....hur kan man tro att din kompis farsa jobbar i jagex det är ju ett utländskt företag vafan. <_<
Lol, det vet vi! Tyvärr jag tror inte på dig du vill säkert bara använda buggarna... <_< Lägg in ett bevis här tack!
↗ till inläggetLol, det vet vi! Tyvärr jag tror inte på dig du vill säkert bara använda buggarna... <_< Lägg in ett bevis här tack!
just nu finns det typ inga buggar... dom tog bort en som jag upptäckte igår. (i klientkällan asså)
Upptäckte igår tror det är samma som jag märkte alla goblingar blev hel röda och alla träd var döda
LOL! Om det är sant så är detta sant:Det gick runt demoner i lumbrigde! HAHAHAHAHAHA! Lol
Tycker att det ska bli konstigt i runescape att det blir nåt fel i spelet och alla zombies anfaller oss runescapare i lumbridge så blir det krig ! Muhahahaha Resident Evil
AAAAAAAAAAAAAAA Jag dör säker då!
En kompis fick en rolig bugg han la in alla sina saker på banken sen fanns dom inte där
ja kommer nog dö om det kommer demoner i lumbridge
men det e klart då går ja till varrock eller falador
asså hur kan ni dö av zombies??? vad är eran combat lvl??? typ 12 eller
alltså då blir det inte runescape ju då blir det ''run resident evil attacks'' :evil:
↗ till inläggetasså hur kan ni dö av zombies??? vad är eran combat lvl??? typ 12 eller
Om det e massa som attackerar och attackerar fattar du väl vad som händer? <_<