💬
Logga in
Fuska.se

Vem Är Elitseriens Bästa Spelare?

58 svar · startad

Nivå 3 · Lärling

Marian Hossa Mora IK

14 Mar 2005
Nivå 12 · Mästerfuskare

hrm ingen av dem, men som målvakt e "Henke" bäst annar gillar jag Pebben o Niklas Andersson. Foppa är inte särskilt bra, jag tror att alla gillar honom för att han är så känd.

15 Mar 2005

Peter (foppa) forsberg:Han är nog mest känd av alla och han äger också men han har haft otur med skadorna "snyff snyff"

Mattias Weindhandl:Han är bra han och foppa det är ju typ "the MODO" ne skoja bara många bra spelare har MODO.

Olli Jokinen:Han är en mycket bra spelare men nu hade han otur att han fick spela med Södertelje om Södertelje hade varit lite bättre så skulle nog han göra mer poäng.

Marian Hossa:En mycket bra spelare en värdsklass som foppa en av elitseriens bästa spelare när han spelade där.

Christian bäkman: Jag har inte sätt honom spela så jag har inga synpukter på honom.

Henke lundqvist:Han tilhör dom bättre målvakterna i världen han och sitt frölunda blir nog vinnare år 2004-2005.

Brandan morrison:Han och sin kedja (Knuble och Krisse huselius) Elitseriens vassaste kedja Brendan morrison är en av Elitseriens bästa spelare.

Sheldon Souray: Han är förjestads vassaste spelare vad ska man säga:En poängvass toppspelare.

Henrik Zetterberg:En av ES bästa spelare Timrås bädta kanske till och med men han är poängvass säger jag bara.

Marty turco:Han var en av mina favoritmålisar när han stog imål för Djurgården han plockhand glödder med bollkänsla han är absolut bäst med plocken!

Nivå 1 · Novis

JEHOOOOO! FÄRJESTAD g0es pwnage!!!!

ni får gärna ta bort det här inlägget, är bara så j'la glad ;D

17 Mar 2005
↗ till inlägget

Dom kommer åka ut mot SSK nu i semin.

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Henke lundqvist äger, och Frölunda, SSK, Djurgården eller FBK kommer ta sm-guld ^_^

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #47
↗ till inlägget

Henke lundqvist äger, och Frölunda, SSK, Djurgården eller FBK kommer ta sm-guld  ^_^

Snacka om helgardering. ;)

Nänä.

Södertälje tar SM-guld & Nyköping går upp i Elitserien. :)

Skapliga odds på det. ;)

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Dream on baby ;)

20 Mar 2005
↗ till inlägget

Henke lundqvist äger, och Frölunda, SSK, Djurgården eller FBK kommer ta sm-guld  ^_^

Det blir jämnt i finalen emell VF o FBK. VF vinner med 4-2 i matcher ;)

Leksand stannar kvar nere i Allsvenskan..Oskarshamn började starkt med en tre poängare i torsdags lr fredags

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis

Finalen kommer att bli mellan VF och FBK och det slutar 4-1 i matcher till Frölunda.

25 Mar 2005
↗ till inlägget

Där sprack gulddrömmen för SSK...förlust mot FBK nu ikväll...FBK vann med 4-0 i matcher

30 Mar 2005
Nivå 1 · Novis

Awww, Henke är svår ;)

31 Mar 2005
Nivå 3 · Lärling

Lätt Daniel Alfredsson

2 Apr 2005
Nivå 8 · Veteranfuskare

Zendo Chara

5 Apr 2005
Nivå 0 · Nykomling

Bästa spelaren är nog Henrik Lundqvist. Han är hur bra som helst i mål :D .

Nivå 4 · Lärling

Lunkan absolut säkrast och bääst.

Elitseriens bästa målvakt tillsamans med theodore

9 Apr 2005
Nivå 8 · Veteranfuskare

EDIT:Såg inte att jag redan skrivit :angry: :angry: :angry: (Orson g03s pwnage plz r0x0r)

Senast ändrad:

10 Apr 2005

Helt klart Henrik Lundqvist

Nivå 4 · Lärling

:) ni som trodde på 4-1 i matcher till frölunda HELT RÄTT för så slutar d på måndag

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in